Modern szupermarketet nyitott tavaly a Reál
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. 2001. január 1-jén kezdte meg működését, és 100 százalékban magyar tulajdonban van. Mintegy 1500 bolt kapcsolódik szorosan vagy lazábban a Reál hálózathoz, ebből jóval több mint 300 franchise-joggal. Nyolc tagvállalatának mindegyike régiós központként funkcionál, s tömöríti magába a saját üzletei mellett a csatlakozott magánvállalkozásokat is. Lakóhely közeli, kényelmi boltjai közül Reál néven a 100 négyzetméter feletti, míg Reál Pont néven ennél kisebb eladótérrel rendelkező üzletekkel áll vásárlói rendelkezésére.
A lánc 2018 novemberében nyitotta meg első, modern szupermarketjét Reál Alfa néven. A nagymértékű beruházással elkészült fővárosi szupermarket 3000 négyméteres, európai színvonalú, a legkorszerűbb kereskedelmi technikákat alkalmazó, modern üzlet. Több mint 15 000 cikkelemet tartalmazó kínálatában az ismert hazai és külföldi márkák mellett megtalálható a friss zöldség-gyümölcs, tőkehús, hal, minőségi borválaszték, kézműves sörök, valamint bio és mentes termékek minőségi választéka. A szupermarket olyan plusz szolgáltatásokkal várja kedves vásárlóit, mint Alfa bisztró, Lipóti pékség és kávézó, gyermekjátszótér, ingyenes parkolás, elektromos töltőállomás, Magyar Posta csomagátvételi pont és ünnepi csomagpont, bank- és csekkautomaták és Nemzeti Dohánybolt. A kiemelt szolgáltatások mellett a szupermarket 50 új munkahelyet is biztosít.
A Reál Hungária stratégiai partnere a T-Systems Magyarország Zrt., amely az Alfa üzletet Ultinous mesterséges intelligencia alapú kamerakép-elemző rendszerrel látta el, amely képes előre jelezni az üzletekben a vásárlók szempontjából egyik legfontosabb problémát, a pénztári torlódást. Az alkalmazás az üzletekben elhelyezett kamerák előképei alapján tanulja az egyes vásárlótípusok viselkedését, amivel radikálisan csökkenthető a sorban állás. //
Kapcsolódó cikkeink
Gombafogyasztást népszerűsítő kampány indul az Európai Unió társfinanszírozásával
Az „Európai gomba, a rejtett gyöngyszem” szlogennel gombafogyasztást népszerűsítő kampányt…
Tovább olvasom >Jelentősen visszaesett a burgonyatermesztés Hargita megyében
Egyre kevesebb kistermelő foglalkozik burgonyatermesztéssel Hargita megyében, így jelentősen visszaesett…
Tovább olvasom >Kantar: Franciaországban a diszkontok nőttek a leggyorsabban az első negyedévben
A Kantar friss adatai szerint a diszkont csatorna 2023 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >