Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének egyike Fier városában, másik kettő pedig a fővárosban, Tiranában várja a vásárlókat.
Fier első INTERSPAR hipermarketje több mint 2900 négyzetméteres eladótérben több mint 10000 minőségi termékkel várja a vásárlókat versenyképes áron. Az üzletnyitást a kereskedő a vásárlóknak szóló különleges ajánlatokkal és ünnepi programokkal ünnepelte meg. Mint azt a SPAR Albania marketingvezetője, Redona Kalaja elmondta, a jelentős beruházással a vállalat célja, hogy páratlan vásárlási élményt nyújtson, és hozzájáruljon a térség gazdasági fejlődéséhez.
Tiranában ezzel egyidejűleg egy mintegy 7000 terméket kínáló 400 négyzetméteres SPAR szupermarket, valamint egy 2500 négyzetméteres INTERSPAR hipermarket nyílt, ahol 15000-nél is több árucikk érhető el.
A SPAR Albania jelenleg 90 SPAR szupermarketet és 4 INTERSPAR hipermarketet működtet az országban, és naponta több mint 50.000 vásárlót szolgál ki. A kereskedő a közeljövőben további terjeszkedést tervez, hogy még több helyen legyen elérhető az albániai fogyasztók számára.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >