Modern szupermarketet nyitott tavaly a Reál
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. 2001. január 1-jén kezdte meg működését, és 100 százalékban magyar tulajdonban van. Mintegy 1500 bolt kapcsolódik szorosan vagy lazábban a Reál hálózathoz, ebből jóval több mint 300 franchise-joggal. Nyolc tagvállalatának mindegyike régiós központként funkcionál, s tömöríti magába a saját üzletei mellett a csatlakozott magánvállalkozásokat is. Lakóhely közeli, kényelmi boltjai közül Reál néven a 100 négyzetméter feletti, míg Reál Pont néven ennél kisebb eladótérrel rendelkező üzletekkel áll vásárlói rendelkezésére.
A lánc 2018 novemberében nyitotta meg első, modern szupermarketjét Reál Alfa néven. A nagymértékű beruházással elkészült fővárosi szupermarket 3000 négyméteres, európai színvonalú, a legkorszerűbb kereskedelmi technikákat alkalmazó, modern üzlet. Több mint 15 000 cikkelemet tartalmazó kínálatában az ismert hazai és külföldi márkák mellett megtalálható a friss zöldség-gyümölcs, tőkehús, hal, minőségi borválaszték, kézműves sörök, valamint bio és mentes termékek minőségi választéka. A szupermarket olyan plusz szolgáltatásokkal várja kedves vásárlóit, mint Alfa bisztró, Lipóti pékség és kávézó, gyermekjátszótér, ingyenes parkolás, elektromos töltőállomás, Magyar Posta csomagátvételi pont és ünnepi csomagpont, bank- és csekkautomaták és Nemzeti Dohánybolt. A kiemelt szolgáltatások mellett a szupermarket 50 új munkahelyet is biztosít.
A Reál Hungária stratégiai partnere a T-Systems Magyarország Zrt., amely az Alfa üzletet Ultinous mesterséges intelligencia alapú kamerakép-elemző rendszerrel látta el, amely képes előre jelezni az üzletekben a vásárlók szempontjából egyik legfontosabb problémát, a pénztári torlódást. Az alkalmazás az üzletekben elhelyezett kamerák előképei alapján tanulja az egyes vásárlótípusok viselkedését, amivel radikálisan csökkenthető a sorban állás. //
Kapcsolódó cikkeink
Az önkiszolgáló kasszák vegyes fogadtatásra találtak Magyarországon
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös felmérése szerint a…
Tovább olvasom >A német szupermarketek egyenlítettek a diszkontokkal szemben
A kétévnyi infláció okozta piaci részesedésvesztés után úgy tűnik, a…
Tovább olvasom >Gombafogyasztást népszerűsítő kampány indul az Európai Unió társfinanszírozásával
Az „Európai gomba, a rejtett gyöngyszem” szlogennel gombafogyasztást népszerűsítő kampányt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >