Modern szupermarketet nyitott tavaly a Reál

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 05. 15. 11:54

A Reál Hungária Élelmiszer Kft. 2001. január 1-jén kezdte meg működését, és 100 százalékban magyar tulajdonban van. Mintegy 1500 bolt kapcsolódik szorosan vagy lazábban a Reál hálózathoz, ebből jóval több mint 300 franchise-joggal. Nyolc tagvállalatának mindegyike régiós központként funkcionál, s tömöríti magába a saját üzletei mellett a csatlakozott magánvállalkozásokat is. Lakóhely közeli, kényelmi boltjai közül Reál néven a 100 négyzetméter feletti, míg Reál Pont néven ennél kisebb eladótérrel rendelkező üzletekkel áll vásárlói rendelkezésére.

Zsigray József
cégvezető
Reál Hungária

A lánc 2018 novemberében nyitotta meg első, modern szupermarketjét Reál Alfa néven. A nagymértékű beruházással elkészült fővárosi szupermarket 3000 négyméteres, európai színvonalú, a legkorszerűbb kereskedelmi technikákat alkalmazó, modern üzlet. Több mint 15 000 cikkelemet tartalmazó kínálatában az ismert hazai és külföldi márkák mellett megtalálható a friss zöldség-gyümölcs, tőkehús, hal, minőségi borválaszték, kézműves sörök, valamint bio és mentes termékek minőségi választéka. A szupermarket olyan plusz szolgáltatásokkal várja kedves vásárlóit, mint Alfa bisztró, Lipóti pékség és kávézó, gyermekjátszótér, ingyenes parkolás, elektromos töltőállomás, Magyar Posta csomagátvételi pont és ünnepi csomagpont, bank- és csekkautomaták és Nemzeti Dohánybolt. A kiemelt szolgáltatások mellett a szupermarket 50 új munkahelyet is biztosít.

A Reál Hungária stratégiai partnere a T-Systems Magyarország Zrt., amely az Alfa üzletet Ultinous mesterséges intelligencia alapú kamerakép-elemző rendszerrel látta el, amely képes előre jelezni az üzletekben a vásárlók szempontjából egyik legfontosabb problémát, a pénztári torlódást. Az alkalmazás az üzletekben elhelyezett kamerák előképei alapján tanulja az egyes vásárlótípusok viselkedését, amivel radikálisan csökkenthető a sorban állás. //

Kapcsolódó cikkeink