Mit tanuljunk a Starbuckstól?
A kávé harmadik hulláma már rég elérte Budapestet; ami a nagyvilágban divatos, az nagy valószínűséggel fellelhető nálunk is. Ám hogy mire lehet „tömegigény”, arra leginkább a Starbucks választékából tudunk következtetni. A hálózatban nyár elejétől újra elérhető a coldbrew, azaz hideg vizes áztatással készülő – a világban meredeken felfelé ívelő karrierű – jegeskávé, sőt, már annak egy vaníliás-tejszínes változata is. Az édesszájúakat frappuccinók várják.
Nem értük viszont még utol a világot a jegesteák, pontosabban az azokból készülő koktélok, limonádék változatosságának területén, pedig a hozzávalók: a speciális szirupok és koncentrátumok nálunk is kaphatók. A Starbucks a tavaly nyáron bevezetett két zöldtea-alapú jegestea-limonádéja mellett júniustól felvette szezonális kínálatába a Mango Black Tea Lemonade-nak nevezett italt. Receptjük viszonylag egyszerű, utóbbihoz például jég, víz, limonádébázis, fekete tea és mangószirup kell. A legkisebb, 0,354 ml-es „tall” adag ára 1290 Ft (az USA-ban ez átlagosan 3-3,5 dollárért [850-1000 Ft] kapható, az egész év során). A Teavana limonádék egyébként a tengerentúlon RTD-formában, palackos kiszerelésben is elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója…
Tovább olvasom >A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >