Minden napra egy banán!
Az emberi kreativitás legmeglepőbb eredményei a mindennapok kreativitásából erednek: ilyet nem lehet egy reklámkampány tervezése közben kitalálni! Egy dél-koreai E-Mart „üzlet” kínálatában ajánlják a zseniális banánkiszerelést: a tálcán a gyümölcs különböző érettségi fokozatából látunk hatot – így a vásárló elkerülheti a nehéz döntés kényszerét, érett banánt vegyen vagy zöldet. A dilemma lényegét aligha kell magyarázni!
Kapcsolódó cikkeink
Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >Marhahúsrizs
A dél-koreai Yonsei Egyetem tudósai feltalálták a szerintük fenntartható, magas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gurul, lebeg, italt hűt – A nap képe
Nélkülözhetetlen nyári partner, és több színben is megszerezhetők a Cuddy…
Tovább olvasom >MTÜ: soha ennyien nem nyaraltak Magyarországon, mint idén
Soha ennyien nem nyaraltak Magyarországon, mint idén: az év első…
Tovább olvasom >Több mint 3 millió forintos bírságot szabott ki a Nébih strandbüfékre és streed food árusokra
A strandbüfék és a street food árusító helyek nyári szezonális…
Tovább olvasom >