Minden napra egy banán!
Az emberi kreativitás legmeglepőbb eredményei a mindennapok kreativitásából erednek: ilyet nem lehet egy reklámkampány tervezése közben kitalálni! Egy dél-koreai E-Mart „üzlet” kínálatában ajánlják a zseniális banánkiszerelést: a tálcán a gyümölcs különböző érettségi fokozatából látunk hatot – így a vásárló elkerülheti a nehéz döntés kényszerét, érett banánt vegyen vagy zöldet. A dilemma lényegét aligha kell magyarázni!
Kapcsolódó cikkeink
Marhahúsrizs
A dél-koreai Yonsei Egyetem tudósai feltalálták a szerintük fenntartható, magas…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >A banántermesztés globális kihívásokkal küzd
Az Egyesült Nemzetek Szervezetének (ENSZ) banántermesztési és -értékesítési kérdésekkel foglalkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakácsolimpia
A négyévente megrendezésre kerülő IKA Culinary Olympics Stuttgartban zajlott le…
Tovább olvasom >Meglepő ízibridek – A nap képe
Szeretjük a csokoládét! Sokunk kedvenc chiliszósza pedig az évekkel ezelőtt…
Tovább olvasom >Szélsőségek koktélpohara – A nap videója
Nem próbálnánk megjósolni, csúcsbárokban mennyire alkalmaznák, de a nagyon forró…
Tovább olvasom >