Minden harmadik tejtermékének árát tartósan csökkenti az ALDI
Az ALDI Magyarország tovább folytatja a tartós árcsökkentést, és a mai naptól 85, elsősorban hűtött termék árát csökkenti jelentősen, akár mintegy 45%-kal. Júniusban így 120 friss élelmiszer árát csökkentette tartósan az ALDI, illetve az állandó tejtermék kínálatának egyharmada lett olcsóbb a mai naptól. Mindezek mellett továbbra is hetente legalább 80 akciós termékkel járul hozzá az áruházlánc a magyar családok pénztárcabarát bevásárlásához.
Magyarország legdinamikusabban fejlődő diszkontáruházlánca 2023-ban a piacon elsőként csökkentette tartósan számos vaj, majd a magyar beszerzésű trappista sajtjainak árát, most pedig újabb termékek esetében mérsékli jelentősen, akár 45%-kal az árakat. A mai naptól 85 hűtött árucikk, elsősorban normál és számos laktózmentes tejtermék – különböző zsírtartalmú friss, ESL- és UHT-tejek, tejföl, tejszín, kefir, natúr és gyümölcsjoghurt, vaj, túró, különböző sajtok – polci ára csökken, így a vásárlók már azonnal olcsóbban juthatnak hozzá ezekhez a termékekhez.
Néhány példa az árcsökkentésre a kedvezmény mértékével és a fogyasztói árral:
KOKÁRDÁS UHT tej 1,5% zsírtartalom 1 liter – 30%, 289 forint
MILFINA Laktózmentes UHT tej 1,5% zsírtartalom csavarkupakkal 1 liter – 16%, 499 forint
KOKÁRDÁS UHT főzőtejszín 10% zsírtartalom 180 ml – 33 %, 319 forint
MILFINA Kakaós tej standard / laktózmentes 1 liter – 28%, 699 forint
MILFINA Laktózmentes natúr joghurt 3,6% zsírtartalom 250 g – 40%, 249 forint
MILFINA Kefir 3,5% zsírtartalom 450 g – 27%, 399 forint
KOKÁRDÁS Natúr joghurt 3% zsírtartalom 850 g – 20%, 599 forint
BIO NATURA Bio natúr joghurt 3,6% / 1% zsírtartalom 250 g – 25%, 199 forint
ENJOY FREE! Laktózmentes krém-tehéntúró, 20% zsírtartalom 250 g – 29%, 549 forint
MILFINA Alpesi vaj 82% zsírtartalom 250 g – 26%, 879 forint
MILFINA Füstölt parenyica 110 g – 37%, 519 forint
MILFINA Ementáli sajt laktózmentes 400 g – 29%, 1749 forint
MILFINA Laktózmentes gyümölcsjoghurt 150 g – 25%, 229 forint
MILFINA Edámi sajt szeletelt 250 g – 24%, 939 forint
A beszerzési piacon tapasztalható alacsonyabb áraknak köszönhetően a vállalat az elmúlt négy hét során már több mint 120 hűtött élelmiszer árát csökkentette 15–42% közötti mértékben. Az érintett termékek között tejtermékek, pékáruk, felvágottak, virslik, sonkák, készételek, csomagolt saláták és kávéitalok is megtalálhatók. Ezen belül az állandó tejtermék kínálatának 33%-ánál mérsékelte az árait az áruházlánc. A mindennapi bevásárlás számos termékére vonatkozó ármérséklés azonnali spórolást tesz lehetővé az ALDI üzleteket választó fogyasztók számára.
„A legnagyobb növekedést elért diszkontláncként továbbra is elkötelezettek vagyunk az alacsony árak iránt. Korábbi ígéretünkhöz tartva magunkat, amint arra lehetőségünk van, csökkentjük árainkat. Az elmúlt hetekben az enyhülő inflációnak és az alacsonyabb beszerzési áraknak köszönhetően a legkeresettebb pékáruk, tejtermékek és felvágottak esetében mérsékeltük árainkat. Ezen belül állandó tejtermék kínálatunk harmadánál hajtottunk végre tartós árcsökkentést, illetve hetente további mintegy 80 akciós termékkel járulunk hozzá a magyar fogyasztók pénztárcabarát bevásárlásához. Üzletnyitásaink és újranyitásaink alkalmából pedig jellemzően mintegy 80 akciós terméket kínálunk akár 60% feletti kedvezménnyel”
– mondta az árcsökkentés kapcsán Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >