Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online vásárlási élményt biztosítani vásárlóinak.
Az előkelő áruházlánc a Netcore Unbxd-del lépett partnerségre, aminek keretében egy sor MI-alapú eszközt vezet be, és olyan új funkciókat fejleszt ki, amelyek javítják az online keresési és böngészési élményt, miközben személyre szabott élményt nyújtanak a vásárlóknak.
Az új partnerség várhatóan pontosabbá és relevánsabbá teszi a keresési eredményeket a vásárlók számára, így a szupermarket szerint gyorsabban és könnyebben megtalálják, amire szükségük van.
Emellett a Waitrose képes lesz automatizálni a keresési élményt azáltal, hogy a bonyolultabb keresésekhez is releváns találatokat ad.
Laura Burbedge, a Waitrose online igazgatója elmondta:
– Tudjuk, hogy vásárlóink elfoglaltak, és rengeteg mindent kell szűk idejükbe bezsúfolni – szeretnék, ha gyorsan és egyszerűen, minimális erőfeszítéssel tudnák megtölteni online bevásárlókosarukat.
– Az Unbxd-vel való együttműködésnek köszönhetően máris jelentős javulást tapasztaltunk a vásárlók a keresési funkcióval kapcsolatos elégedettségében, hiszen személyre szabottabb találatokat kapnak.
Burbedge elmondta, hogy az étkezés tervezésében is segítséget nyújtanak a vásárlóknak. Ha például online rákeresnek arra, hogy „mi illik a steakhez?”, akkor a rendszer képes lesz hasznos javaslatokat adni.
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >