Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 20. 09:55

A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online vásárlási élményt biztosítani vásárlóinak.

Az előkelő áruházlánc a Netcore Unbxd-del lépett partnerségre, aminek keretében egy sor MI-alapú eszközt vezet be, és olyan új funkciókat fejleszt ki, amelyek javítják az online keresési és böngészési élményt, miközben személyre szabott élményt nyújtanak a vásárlóknak.

Az új partnerség várhatóan pontosabbá és relevánsabbá teszi a keresési eredményeket a vásárlók számára, így a szupermarket szerint gyorsabban és könnyebben megtalálják, amire szükségük van.

Emellett a Waitrose képes lesz automatizálni a keresési élményt azáltal, hogy a bonyolultabb keresésekhez is releváns találatokat ad.

Laura Burbedge, a Waitrose online igazgatója elmondta:

– Tudjuk, hogy vásárlóink elfoglaltak, és rengeteg mindent kell szűk idejükbe bezsúfolni – szeretnék, ha gyorsan és egyszerűen, minimális erőfeszítéssel tudnák megtölteni online bevásárlókosarukat.

– Az Unbxd-vel való együttműködésnek köszönhetően máris jelentős javulást tapasztaltunk a vásárlók a keresési funkcióval kapcsolatos elégedettségében, hiszen személyre szabottabb találatokat kapnak.

Burbedge elmondta, hogy az étkezés tervezésében is segítséget nyújtanak a vásárlóknak. Ha például online rákeresnek arra, hogy „mi illik a steakhez?”, akkor a rendszer képes lesz hasznos javaslatokat adni.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink