Mesterséges intelligenciát használ a szaúd-arábiai Panda Retail az árképzésben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 01. 18. 09:04

A mesterséges intelligenciára alapuló árképzést a kiskereskedő mintegy 200 hiper- és szupermarketében fogja alkalmazni.

A szaúd-arábiai székhelyű Panda Retail élelmiszerüzletlánc mesterséges intelligenciát alkalmaz a közel 200 hiper- és szupermarketében kínált termékek árának meghatározásában.

A Panda Retail a Revionics intelligens árképzési platformját használja, amely „adatvezéreltebb és ügyfélközpontúbb megközelítést” tesz lehetővé az árképzést illető döntések meghozatalában – áll a Revionics közleményében.

„Tudjuk, hogy a vásárlói preferenciák a világgazdaság változásainak megfelelően folyamatosan alakulnak, ezért elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kínálatunkat az egyénekre szabjuk, és legfőképpen arra törekszünk, hogy valódi értéket nyújtsunk” – mondta Ahmad Chehade, a Panda Retail Company marketingvezetője.

A Panda Retail Company, amely évente több mint 100 millió vásárlót fogad, az ügyfél-elégedettség és a nyereségesség javítása érdekében folyamatosan modern technológiai rendszerekbe invesztál.

Retail Asia

Kapcsolódó cikkeink