Mercator minta nélküli, fehér csomagolással ösztönzi a gyerekek kreativitását
A szlovén Mercator kereskedelmi lánc néhány, a gyermekek körében népszerű termékének átcsomagolásával törekszik a fenntarthatóság irányába hatni.
A kezdeményezés célja a gyermekek kreativitásának ösztönzése, valamint az üzleti együttműködésen keresztül történő értékteremtés.
A fehér csomagolás projekt az Atlantic Grupa, a Medex, a Fructal és a Bambi beszállítókkal együttműködésben valósul meg.
A gyermekek számára népszerű termékek, így például az Argeta pástétom, a Propolis Oral és a Gelee Royal Junior táplálékkiegészítők, a Pingo gyümölcsital és a Plazma kekszek különleges kiadásai már az új, fehér csomagolásban kerülnek a Mercator polcaira.
A fehér csomagolás alkotásra ösztönzi a gyerekeket, és arra is emlékezteti őket, hogy a csomagolást nem feltétlenül kell azonnal kidobni.
A résztvevő vállalatok számára a projekt egy újabb jó gyakorlat, amikor is minden érdekelt fél számára előnyöket jelentő megoldás születik.
„A fehér termékcsomagolás, amint azt a közelmúltban végzett kutatások is igazolták, bizalmat ébreszt, könnyebben kommunikálja a fenntartható értékeket, és a vásárlókat változtatásra ösztönzi. Ezért szeretnénk előmozdítani a kreativitásról való gondolkodást és az új megoldások közös keresését” – magyarázta Tomislav Čizmić, a Mercator elnöke.
Jelenleg a különleges fehér csomagolással ellátott termékek 66 Mercator szupermarketben és hipermarketben kaphatók Szlovéniában országszerte.
Az év végén pedig várjuk a vásárlók véleményét a fehér csomagolás fogadtatásával kapcsolatban – tette hozzá a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR lett a MasterChef Slovenia hivatalos partnere
A SPAR Slovenia az ország legnépszerűbb főzőműsorának, a MasterChef Slovenia-nak…
Tovább olvasom >A fiatalabb fogyasztók a fenntartható csomagolást választják egy tanulmány szerint
Az ALPLA új tanulmánya szerint a 18-34 év közötti fogyasztók…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolási megoldások friss élelmiszerek számára
A friss élelmiszerek csomagolása terén egyre nő az igény az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >