A SPAR lett a MasterChef Slovenia hivatalos partnere
A SPAR Slovenia az ország legnépszerűbb főzőműsorának, a MasterChef Slovenia-nak hivatalos partnere lett. A műsor most új évaddal tért vissza, és az új együttműködés garantálja, hogy mind a versenyzők által készített fogások, mind a nézők kulináris alkotásai a SPAR termékek széles választékának felhasználásával készüljenek.
A friss élelmiszerek ünnepe
A SPAR Szlovénia hisz a főzés örömében, és abban, hogy mindenki mesterré válthat saját konyhájában. A kiskereskedő friss termékek széles választékával buzdítja arra a vásárlókat, hogy otthon is ízletes fogásokat készítsenek. Ezt szem előtt tartva csatlakozott a SPAR a MasterChef Slovenia hivatalos partnereként a műsorhoz. Az együttműködés a felek főzés és a minőségi alapanyagok iránti közös rajongásán alapul.
Az otthoni főzés támogatása
A MasterChef Szlovénia igyekszik a családtagokat összekötni és bennük emlékeket ébreszteni, amikor a televízió elé ülnek. A SPAR Slovenia a családi időtöltés és a közös főzés fontosságát hangsúlyozza. Az otthoni főzés népszerűsítése érdekében a SPAR a versenyzők által elkészített recepteket tesz közzé hetente szórólapjain és a SPAR weboldalán, így támogatva a versenyzőket és az ételek által kapcsolódó családokat országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet a Spar
A Spar Magyarország tavaly 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el,…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >