Magazin: Megvannak az első Fenntarthatóság Szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin először hirdette meg a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot.
A verseny célja, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett kategóriákba összesen 23 pályázat érkezett, amelyet a szakmai zsűri online értékelt. Azok a pályázatok, amelyek az elérhető maximális pontszám 70%-át elérték, megkapják a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat. Akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalásaikkal, fejlesztéseikkel, beruházásaikkal példaként állhatnak a piac szerepelői, vásárlóik, fogyasztóik előtt.
//
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >