Megváltoztatja üzletpolitikáját a MARS WRIGLEY Európában
A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai számára vásárolt kakaó 100%-a ellenőrzött, felelős forrásból származik majd. A bejelentés olyan, hazánkban is népszerű csokoládétermékek előállítását érinti majd, mint a Snickers®, az M&Ms®, a Mars®, a Maltesers® és a Milky Way®.
A 100%-ban felelős forrásból származó kakaóra való áttérés a Mars Wrigley Kakaó a Generációkért stratégiájának (Cocoa for Generations) kulcsfontosságú része. A 2018-ban bejelentett stratégia azokra a kritikus kérdésekre összpontosít, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a kakaótermelő családok boldogulni tudjanak, és olyan intézkedéseket tartalmaz, amelyek a gyermekek védelmére, az erdők megőrzésére és a gazdák jövedelmének javítására irányulnak.
– A kakaó a globális márkáink egyik kulcsfontosságú alapanyaga, emellett pedig az ellátási láncunkhoz tartozó mintegy 350 000 kakaótermesztő megélhetésében is fontos szerepet játszik. A világ egyik legnagyobb kakaófelvásárlójaként felelősséggel tartozunk azért, hogy segítsük a pozitív, hosszú távú, rendszerszintű változásokat és az ellátási láncunkhoz tartozó termesztőket és közösségeket – mondta Benjamin Guilbert, a Mars Wrigley Európáért, FÁK országokért & Törökországért felelős beszerzési alelnöke. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022/11. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Tavasszal jelennek meg az első beruházási pályázati felhívások
Az Agrárminisztérium idén kiírandó pályázatairól, az elbíráláskor hangsúlyosabban értékelt vállalásokról,…
Tovább olvasom >A vetőmag-előállítás termelési alternatíva az ukrán gabona piaci árnyékában
Az ukrán termények európai piaci jelenléte miatt a magyar gazdálkodóknak…
Tovább olvasom >Hazánk kiemelten támogatja a fenntartható agrárélelmezési rendszereket
Hazánk kiemelt szerepet szán a rövidebb ellátási láncoknak, a helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >