Megnyitott a Biofach
Európa legnagyobb bio szakvásárának ad otthont Nürnberg a következő napokban. A 2024. február 13-16. között zajló eseményen szigorú kritérium, hogy a kiállított termékeknek kizárólag ökológiai gazdálkodásból, vagy ökológiai állattenyésztésből kell származniuk. A Biofach kiállítást a világ vezető bio szakvásárának tartják, hiszen több, mint 35.000 szakmai látogatót vonz és mintegy 117 konferenciát tartanak az esemény alatt.
A megjelenés a bioszektorban résztvevő magyar cégek számára is óriási lehetőség, hiszen kitűnő terepe az újdonságok, az innovatív élelmiszerek vagy kozmetikumok bemutatásának. Az Agrármarketing Centrum rendszeres szereplője a kiállításnak, ezúttal egy 116 négyzetméteres standon 12 vállalkozás kínálja termékeit és szolgáltatásait a szakmai látogatóknak. A magyar standon többek között bio zöldségeket és gyümölcsöket, ivóleveket, szárított fűszereket, bio gluténmentes termékeket, hidegen sajtolt olajokat ajánlanak a potenciális beszerzők figyelmébe, de olyan különlegességek is megtalálhatóak az élelmiszereken túl most először, mint a bio takarmánykeverékek, vagy az organikus állatgyógyászati készítmények.
Az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is megjelenik a kiállításon, ahol folyamatosan regisztrálják a lehetséges külföldi beszerzőket a Hungarian Food Business Catalogue elnevezésű digitális platformra. Az online adatbázis elsődleges célja, hogy összehozza az exportra lépni kívánó magyar vállalkozásokat külföldi disztribútorokkal. A katalógusba jelenleg már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékkel, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) regisztrált.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >Merre tovább, magyar kiskereskedelem? – Jön a RETAIL DAY 2024
A fogyasztói igények változását, a makrogazdasági helyzeten túl, megannyi attribútum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >