Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 12. 11:20

A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. 

A can of raspberry juice Description automatically generated

Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár gyümölcs ízű, akár nem ízesített variánsról, folyamatos népszerűségnek örvendnek a fogyasztók körében. 2023-ban 274 ezer hektoliter volt az alkoholmentes, ízesített sörök értékesítése Magyarországon, a csökkentett alkoholtartalmú és alkoholmentes sörök eladásának összaránya a forgalom 7%-át tette ki a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2023-as jelentése szerint.* A vásárlók szívesen próbálnak ki új ízeket és vannak, akik tudatosan keresik az alacsony kalóriatartalmú változatokat.  

„A különböző fogyasztói igényekre reagálva idén egy izgalmas, ugyanakkor alacsony kalóriatartalmú variánst vezetünk be. A tavasz és a nyár egyik legnépszerűbb gyümölcse a málna, aminek édes, ugyanakkor kellemesen savanykás íze különösen frissítően hat”

– mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere. 

 A legújabb termék kalóriatartalma alacsonyabb, mint a többi gyümölcs ízű Dreher 24 variánsé.  
A Dreher 24 Málna átlagos tápértéke 100 ml termékben 15 kilokalória, míg a portfólió többi gyümölcs ízű termékének átlagos tápértéke ugyanekkora mennyiségben jellemzően 22 és 26 kilokalória között mozog.  

 A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 15 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, különböző offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon. 

 Az új íz bevezetését TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja. 

Kapcsolódó cikkeink