Még több megyében az okos élelmiszerek
Új taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon. Bács-Kiskun megyét, valamint Somogy, Fejér, Veszprém és Csongrád-Csanád megye egyes részeit hamarosan a Royal Sütőde Kft. látja el kedvező élettani hatású sütőipari termékekkel.
Már évi 5 millió darab készül a Vitajó cipókból
A két cég között létrejött megállapodás alapján, az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez csatlakozva, a siófoki központú társaság hozza piacra a Vitajó brand cipó formátumait. „E termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – mondta Nagy Tamás, a Royal Sütőde Kft. ügyvezetője. „Ebben az új, dinamikusan fejlődő élelmiszer-egészség koncepcióban való részvételünk számunkra stratégiai kérdés. Az érintett megyék minél több lakójához szeretnénk eljuttatni az egészséget támogató termékeket, értékes pluszszolgáltatást nyújtva ezzel fogyasztóinknak. Ez különösen fontos a mai időkben”.
Az okos élelmiszereket hosszú ideje tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek. „A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes brandek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője.
Az új brandek társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy az okosélelmiszer-koncepciót 2018-ban beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, 2019-ben pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé.
Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére 2018-ban speciális gyártói-piaci franchise rendszert hoztak létre. Az üzleti koalícióban résztvevő cégek területi-, vagy csatornakizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva, szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat.
Jelenleg hat gyártó cég tagja Magyarországon a rendszernek, akik együttesen már évi több mint ötmillió darab Vitajó cipót értékesítenek, több mint 820 hazai település, közel 2500 üzletében. „Csak a Vitajó cipók piaci mérete az ország teljes lefedését követően elérheti az évi 5 milliárd forintot” – monda piacépítési terveikről Szakács Tamás ügyvezető.
Kapcsolódó cikkeink
A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >A magyar sütőipar egyik vezető szereplője történetének legnagyobb beruházására készül
A magyar sütőipar egyik vezető szereplője, a Félegyházi Pékség, történetének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >