Még mindig kevés kiskereskedelmi láncnál érhető el a cash-back készpénzfelvételi szolgáltatás
Két hónap telt el azóta, hogy a cash-back készpénzfelvételi szolgáltatás bevezetését szabályozó jogszabály hivatalosan is hatályba lépett. Itt az ideje egy kis helyzetértékelésnek.
Az új rendelet értelmében a vásárlók havonta kétszer, legfeljebb összesen 40 ezer forintig vehetnek fel készpénzt a boltok pénztárainál. Az FMCG szektorban azonban nem minden lánc reagált azonnal erre a lehetőségre. A
Penny már 2017-ben bevezette ezt a szolgáltatást, és most már valamennyi üzletükben elérhető.
„Az elmúlt két hónapban azt tapasztaltuk, hogy növekszik az érdeklődés a bolti készpénzfelvétel iránt. Mivel azonban jelen pillanatban korlátozott az elfogadhatóság a bankok részéről, ezért azok a vásárlók, akik élni kívánnak ezzel a lehetőséggel, nem tudják szélesebb körben használni a cashback-funkciót”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője a Pénzcentrumnak.
De mi a helyzet a többi nagy láncnál?
A Lidl továbbra sem vezette be a cash-back szolgáltatást üzleteiben. Az Aldi még mindig vizsgálja a lehetőségeket, és nincs konkrét döntés a bevezetésről. A Tesco pedig folyamatosan dolgozik a szolgáltatás bevezetésén, és az év vége felé várhatóan érdemi előrelépésre számíthatunk tőlük.
Az elmúlt két hónapban tapasztaltuk, hogy a vásárlók szívesen élnek a cash-back lehetőségével, hogy még kényelmesebbé tegyék a vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a 9. PENNY Mikulásfutás
Minden idők legnépesebb mezőnyével, rekord részvétel mellett zajlott december 8-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >