Szerbiában a Maxi nyerte a My Choice-díjat
A szerb turisztikai szervezet, valamint az ország Kereskedelmi és Iparkamarája azokat díjazza, akik a leginkább tiszteletben tartják a legjobb nemzeti termékeket és márkákat. A felmérésben több mint 1900 ember vett részt 10 városban. A szupermarket kategóriában az Ahold Delhaize Maxi üzletlánca lett az első, amelyet a helyi kiskereskedő Tempo követett.
A Delhaize az egyik vezető élelmiszer-kiskereskedő Szerbiában a Mercator-S, és az Univerexport mellett. Az Euromonitor International kutatása szerint 2017-ben a szerb kiskereskedelmi piac viszonylag magas ütemben nőtt a gazdaság javulásának, valamint az elérhető jövedelmek és a fogyasztói bizalom növekedésének köszönhetően.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta a PepsiCo részesedését a szerbiai Knjaz Miloš üdítőital-csoportban
A cseh Mattoni 1873 teljes körű ellenőrzést szerzett a szerbiai…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Nem csak Magyarországon hasítanak a kötelező akciók
Szerbia folytatja az infláció elleni küzdelmet, és tovább bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >