Idén is megrendezésre került a Master of Business

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 02. 25. 21:32

A Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. immár második alkalommal szervezte meg a Master of Business Budapest elnevezésű üzleti rendezvényt, ahol egyszerre ötven kereskedőházi partner és mintegy százötven magyar vállalkozás képviselője találkozhatott egymással.

– Rendezvényünk azért számít egyedülállónak, mert egy olyan platformot próbáltunk létrehozni, ahol a vállalkozók több száz üzleti lehetőséget ismerhetnek meg egy nap alatt úgy, hogy közvetlenül a külpiaci partnerektől, első kézből kapják ezt az információt – fogalmazott a Groupama Arénában lezajlott esemény megnyitóján Kun Gábor, a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. vezérigazgató-helyettese (képünkön), aki arról is beszámolt, hogy a 2017-es év eredményei minden eddigit felülmúltak. Az elmúlt esztendőben az azt megelőzőhöz képest sikerült megháromszorozni, volumenében pedig meghatszorozni a sikeres ügyletek számát. A létrejött sikeres ügyleteket felsorolva megemlítette, hogy így jöhetett létre magyar technológiával tejüzem Algériában, épülhet sörfőző Montenegróban, valamint hazai cég adhat cybervédelmi tanácsokat Kuvaitban.

– Ezzel az üzleti találkozóval az a célunk, hogy hazahozzuk a külpiaci lehetőségeket a magyar cégeknek, a kereskedőházak képviselői pedig nagy örömmel jönnek, hiszen így alkalmuk van személyesen is megismerni azokat a hazai vállalkozókat, akiknek a termékeit ezáltal hatékonyabban tudják képviselni a nemzetközi színtéren – foglalta össze a Master of Business jelentőségét Kun Gábor. //

Kapcsolódó cikkeink