Masszív leépítést hajt végre a DoorDash működési költségeinek visszafogása érdekében
Az amerikai online ételrendelési és -házhozszállítási szolgáltatást nyújtó DoorDash 1250 embert bocsát el a költségek visszafogása érdekében.
Tony Xu, a vállalat vezérigazgatója a múlt héten egy az alkalmazottaknak küldött üzenetében megjegyzi, hogy a világjárvány soha nem látott lehetőségeket hozott a kereskedők és a fogyasztók kiszolgálása terén, és hogy a növekedéssel lépést tartson, a DoorDash felgyorsította a munkaerő-felvételt. Xu szerint bár a vállalat legtöbb befektetése megtérül, a csapat bővülését nem sikerült megfelelően menedzselni.
Xu szerint a munkaerő gyors bővülése mellet, ha a DoorDash nem foglalkozik a működési költségekkel, azok továbbra is túlszárnyalják az értékesítés növekedését. Megjegyezte továbbá, hogy a cég üzletmenete ellenállóbb, mint más e-kereskedelmi vállalatoké.
Az elbocsátott alkalmazottak 13 hetes kompenzációt kapnak, valamint egy négyhetes egyösszegű végkielégítést. Xu feljegyzése szerint az érintett dolgozók megkapják a 2023. februári megszolgált részvényeket is. A vízummal rendelkező munkavállalók esetében a felmondás időpontja 2023. március 1. lesz, ami Xu szerint időt ad nekik arra, hogy új állást találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva,…
Tovább olvasom >Profession.hu: a hazai cégek többsége béremelést tervez jövőre
A 2021-ben jellemzően optimista hozzáállást követően a magyarországi vállalatok idén nagyobb…
Tovább olvasom >GKI: A „versenyképességünk egyik alapja ma még mindig az olcsó munkaerő?” – egy tévedés margójára
A címben kérdésként szereplő mondat, mint kijelentés hangzott el az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >