Már látható Fenyvesi Zoltánnal aka wheelchairguy-jal az idei Coca-Cola karácsonyi reklámfilm
Fenyvesi Zoltán, azaz wheelchairguy szerepel a Coca-Cola karácsonyi reklámfilmjének idei verziójában, a sárga Combino- és a Kelenföldi pályaudvar-jelenet mellett egy baráti társaság középpontjában tűnik fel Zoli az ünnepi szpotban.
Ki is az a wheelchairguy? Fenyvesi Zoltán egy 23 éves, jóképű főiskolás fiú Budapestről. Az ő története nemcsak azért különleges, mert például már a New York-i maratonon is részt vett vagy mert különösen kedveli a divateseményeket, esetleg épp azért mert filmben szerepel és mindezekről pedig még blogol is, hanem azért, mert ő mindezt úgy teszi sikeresen, hogy kerekesszékben ül születése óta.
„Tele vagyok tervekkel, nyitott vagyok az új dolgokra és pozitívan szemlélem az életet. Ezek a tulajdonságok nagyon hasonlítanak ahhoz, amit a Coca-Cola is képvisel. Kiskoromban egyébként mindig vártam karácsony táján, hogy a tévében felbukkanjon a Coca-Cola karaván. Az, hogy szerepelhetek az idei karácsonyi reklámfilmben, leírhatatlan örömet szerzett nekem. Felfoghatatlan, hogy ilyen élményben lehetett részem. Itthon nagyon kevés esetben bukkan fel mozgáskorlátozott bármilyen reklámban, ezért is nagy dolog ez az idei karácsonyi reklámfilm számomra” – mondta el Fenyvesi Zoltán, a wheelchairguy.
http://youtu.be/D-rJASkgE2g
Kapcsolódó cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >