Külföldön keresik a magyar bort
Az első fél évben 349 ezer hektoliter bort exportáltak a magyar pincészetek, 5,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban; az elsődleges kereskedelmi partnerek továbbra is az európai országok, de folyamatosan bővülnek az Európán kívüli eladások is. Az export értéke az első hat hónapban mintegy 40 millió euró volt, ami több mint kilenc százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit. Az értékesítés átlagára egy év alatt literenként 1,11 euróról 1,15 euróra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Szingapúrba hogyan jutnak el a magyar élelmiszerek?
Azt, hogy a magyar agrártermékek, élelmiszerek világszínvonalúak, talán már mindannyian…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >A Lidl-nek köszönhetően terjeszkedik a pékség
A Simid csoport tagjaként a bolgár Hebar vállalat jelentős előrelépést…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >