A Lidl-nek köszönhetően terjeszkedik a pékség
A Simid csoport tagjaként a bolgár Hebar vállalat jelentős előrelépést tett az exportpiacok felé történő nyitásban, főként a Lidl szupermarketlánccal való hosszú távú partnerségének köszönhetően. A Hebar immár 10 európai országban értékesíti termékeit, például Romániában, Görögországban és Szlovéniában. A vállalat sikerének kulcsa a természetes alapanyagok felhasználásában, a hagyományos technológiákban, valamint az alacsony sótartalomban rejlik, amelyek garantálják a friss és ízletes kenyér mindennapi elérhetőségét.
A Hebar már két évtizede áll partnerségben a német Lidl szupermarketlánccal, ami lehetővé tette számukra, hogy termékeiket 10 európai országban értékesítsék. A cég Plovdivban található gyártósorain az összetevők keverésétől kezdve a sütésig mindent automatizáltan végeznek, így biztosítva a termékek minőségét és tisztaságát. Az elmúlt három évben az exportforgalom évente átlagosan 10 százalékkal növekedett.
A Hebar mintegy 600 munkavállalót foglalkoztat, akik felügyelik a gyártást és biztosítják a termelés megbízhatóságát. A gyártósorokon a tészta körülbelül 200 métert tesz meg, míg végül kenyérré válik egy kb. 6 órás folyamat eredményeként. A vállalat nem csupán a bolgár munkaerőt alkalmazza, hanem nepáli munkavállalókat is.
A Lidl-lel való partnerség lehetővé tette a Hebar számára, hogy magas minőségű péktermékeket kínáljon az üzletlánc polcain. A partnerség másik fontos eleme a só- és cukortartalom csökkentése volt az elmúlt években, ami jelentős előrelépést jelentett a termékek egészségesebbé tételében.
Kapcsolódó cikkeink
Szingapúrba hogyan jutnak el a magyar élelmiszerek?
Azt, hogy a magyar agrártermékek, élelmiszerek világszínvonalúak, talán már mindannyian…
Tovább olvasom >Óriási befektetésen van túl a Lidl
A Lidl bejelentette, hogy Krizben, Zágráb közelében nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >1,1%-kal nőtt a hazai gazdaság az első negyedévben
Az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a gazdaság teljesítménye az előző…
Tovább olvasom >