Koalíció alakítását fontolgatják a növényi alapú élelmiszerek gyártói
Az erőfeszítések és erőforrások egyesítésével létrejöhet a „Got Milk” húsmentes változata is.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Egyesült Államokban a növényi alapú húsok gyártói – akik küzdenek az eladások visszaesésével, a marhahúsipar erősödő támadásaival és a sajtóban megjelenő durva kritikákkal – egy olyan koalíció létrehozását fontolgatják, mint amilyenek a „Got Milk?”, a „The Incredible Edible Egg” és a „Pork, the Other White Meat” nevű híres marketingkampányok mögött állnak.
Bár a csoport hivatalosan még nem alakult meg, az elmúlt hat hónapban mind a kis startupok, mind a nagyobb cégek között intenzívebbé váltak az egyeztetések.
Az iparág bennfentesei néhány gyújtópontot említettek: a médiában megjelenő híreket, köztük a Bloomberg Businessweek év eleji, a húshelyettesítőket „csak egy újabb hóbortnak” nevező, lesújtó cikkét, valamint a Center for Consumer Freedom nevű, szabályozásellenes lobbicsoportnak a „rendkívül feldolgozott utánzatok” néven újra felbukkanó, az ágazatra vonatkozó megjegyzéseit.
A cél eredetileg az volt, hogy idén összehívják a növényi élelmiszeripar – és nem csupán a húshelyettesítők – néhány márkájából álló koalíciót. Az infláció okozta visszaesés és más nehézségek azonban késleltetik az erőfeszítést, és a tárgyalásokban részt vevők szerint a csoport 2024-ben fog elindulni. //
Kapcsolódó cikkeink
Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Új energiaszeletet vezet be a Mondelēz az USA-ban
A Mondelēz International BelVita Energy Snack Bites néven új terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >