Koalíció alakítását fontolgatják a növényi alapú élelmiszerek gyártói
Az erőfeszítések és erőforrások egyesítésével létrejöhet a „Got Milk” húsmentes változata is.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Egyesült Államokban a növényi alapú húsok gyártói – akik küzdenek az eladások visszaesésével, a marhahúsipar erősödő támadásaival és a sajtóban megjelenő durva kritikákkal – egy olyan koalíció létrehozását fontolgatják, mint amilyenek a „Got Milk?”, a „The Incredible Edible Egg” és a „Pork, the Other White Meat” nevű híres marketingkampányok mögött állnak.
Bár a csoport hivatalosan még nem alakult meg, az elmúlt hat hónapban mind a kis startupok, mind a nagyobb cégek között intenzívebbé váltak az egyeztetések.
Az iparág bennfentesei néhány gyújtópontot említettek: a médiában megjelenő híreket, köztük a Bloomberg Businessweek év eleji, a húshelyettesítőket „csak egy újabb hóbortnak” nevező, lesújtó cikkét, valamint a Center for Consumer Freedom nevű, szabályozásellenes lobbicsoportnak a „rendkívül feldolgozott utánzatok” néven újra felbukkanó, az ágazatra vonatkozó megjegyzéseit.
A cél eredetileg az volt, hogy idén összehívják a növényi élelmiszeripar – és nem csupán a húshelyettesítők – néhány márkájából álló koalíciót. Az infláció okozta visszaesés és más nehézségek azonban késleltetik az erőfeszítést, és a tárgyalásokban részt vevők szerint a csoport 2024-ben fog elindulni. //
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >