Koalíció alakítását fontolgatják a növényi alapú élelmiszerek gyártói
Az erőfeszítések és erőforrások egyesítésével létrejöhet a „Got Milk” húsmentes változata is.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Egyesült Államokban a növényi alapú húsok gyártói – akik küzdenek az eladások visszaesésével, a marhahúsipar erősödő támadásaival és a sajtóban megjelenő durva kritikákkal – egy olyan koalíció létrehozását fontolgatják, mint amilyenek a „Got Milk?”, a „The Incredible Edible Egg” és a „Pork, the Other White Meat” nevű híres marketingkampányok mögött állnak.
Bár a csoport hivatalosan még nem alakult meg, az elmúlt hat hónapban mind a kis startupok, mind a nagyobb cégek között intenzívebbé váltak az egyeztetések.
Az iparág bennfentesei néhány gyújtópontot említettek: a médiában megjelenő híreket, köztük a Bloomberg Businessweek év eleji, a húshelyettesítőket „csak egy újabb hóbortnak” nevező, lesújtó cikkét, valamint a Center for Consumer Freedom nevű, szabályozásellenes lobbicsoportnak a „rendkívül feldolgozott utánzatok” néven újra felbukkanó, az ágazatra vonatkozó megjegyzéseit.
A cél eredetileg az volt, hogy idén összehívják a növényi élelmiszeripar – és nem csupán a húshelyettesítők – néhány márkájából álló koalíciót. Az infláció okozta visszaesés és más nehézségek azonban késleltetik az erőfeszítést, és a tárgyalásokban részt vevők szerint a csoport 2024-ben fog elindulni. //
Related news
PepsiCo sees weak US demand from “price-conscious” consumer
The PepsiCo chief executive stressed the US consumer’s hunt for…
Read more >eGrowcery launches AI recipes
Grocers can customize new tool based on shopper preference and…
Read more >Pernod Ricard forms US whiskey subsidiary
North American Distillers will oversee the company’s American whiskey portfolio.…
Read more >Related news
Valeo Foods Completes Acquisition Of Appalaches Nature
Valeo Foods Group has completed the acquisition of Appalaches Nature,…
Read more >Carrefour grows in France and Brazil, lags behind in rest of Europe
Carrefour says it is rather pleased with its financial results…
Read more >Food and beverage innovation plunges nearly 50% since 2007: Mintel
The market research firm said about a quarter of items…
Read more >