Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint mobil alkalmazásának működtetését az országban.
Kivonul Koreából a Sephora – derül ki a kiskereskedő régiós weboldaláról. A drogérialánc május 6-tól kezdi meg az online, mobilapplikációs és a bolti működésének fokozatos megszüntetését. Egyben ez lesz az utolsó nap, amelyen a vásárlók online rendelést adhatnak le – írta meg a Retail Dive.
A hűségprogram tagjai elveszítik a fel nem használt pontokat, és az adataik is törlésre kerülnek. A Sephora koreai ügyfélszolgálata augusztus közepéig működik tovább a visszaküldések és visszatérítések intézése céljából.
A Sephora Korea honlapja öt üzletet tart nyilván az országban, míg szingapúri weboldalán „több mint 200 üzletből álló, bővülő bázissal” büszkélkedik a lánc az ázsiai és csendes-óceáni térségben, amely Kínát, Ausztráliát, Thaiföldet és más országokat is magában foglalja.
A hírrel közel egy időben jelentette be a Sephora amerikai riválisa, az Ulta 2025-re tervezett mexikói terjeszkedését. A kettőjük közötti verseny az elmúlt néhány évben egyre kiélezettebbé vált, mivel mindkét kiskereskedő nagyszabású shop-in-shop együttműködéseket alakított ki – a Sephora a Kohl’s áruházzal, az Ulta pedig a Targettel.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >