Kivonja a forgalomból a Waitrose az egyszer használatos vaping termékeket
A John Lewis és a Waitrose üzleteket üzemeltető John Lewis Partnership bejelentette, hogy a Waitrose nem árusít többé egyszer használatos vaping termékeket.
A kiskereskedő korábban úgy döntött, hogy nem lép be az élénk színű, divatos, egyszer használatos hevítő eszközök piacára. A Waitrose most a korábban Ten Motives márka alatt kapható lítiumtartalmú cigarettautánzatokat is kivonta a forgalomból.
A vállalat közleményében hangot adott abbéli aggodalmának, hogy e termékek a fiatalokat szólítják meg és hatással vannak a környezetre.
A John Lewis Partnership idézte azokat a jelentéseket is, amelyek szerint a piac növekedésének egyik motorja a terméktípus korábban nemdohányzók körében való népszerűsége.
Egy sajtóközleményben a Waitrose kereskedelmi igazgatója, Charlotte Di Cello elmondta:
“Kiskereskedőként helyesen kívánunk cselekedni, így az egyszer használatos hevítőrudak árusítása nem olyasmi, amire jó indokot tudnánk találni, tekintettel azok környezetre és a fiatalok egészségére gyakorolt hatásaira“.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti házhozszállítási együttműködését a Waitrose a Deliveroo-val
A brit Waitrose & Partners bővíti együttműködését a Deliveroo-val, aminek…
Tovább olvasom >Kiiktatja kínálatából a növényvédő szereket a Waitrose
Nagy-Britannia élőhelyein a természetes biodiverzitás megőrzése érdekében a Waitrose legújabb…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Waitrose az Organic Potato Pledge-hez
A Waitrose & Partners is csatlakozott az Egyesült Királyság „Robust…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >