Bővíti házhozszállítási együttműködését a Waitrose a Deliveroo-val
A brit Waitrose & Partners bővíti együttműködését a Deliveroo-val, aminek keretében idén nyáron 70 további helyszínt von be a házhozszállítási szolgáltatásba.
Az együttműködés révén a Waitrose újabb vásárlókat vonz, és a Deliveroo-n keresztül leadott megrendelések havi mennyiségének közel harmada olyan vásárlóktól érkezik, akik korábban soha nem vásároltak a Waitrose-tól.
A Deliveroo-n keresztül elérhető szortiment mintegy 1000 termékből áll. A slágertermékek közé tartozik az avokádó, áfonya, kovászos kenyér és tej.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >