Kivezeti a Salling Group a saját márkás, ketreces tartású tyúkoktól származó tojásokat
Eltávolítja saját márkás termékei sorából a Salling Group Netto, Føtex és Bilka üzleteiből azokat a tojásokat, amelyek ketreces tartásból származnak.
A ketreces tartású tyúkok tojásait számos termékhez, pl tésztákhoz, süteményekhez, majonézhez felhasználják. A Føtex 2016-ban vonta ki hűtött termékei közül ezeket a tojásokat, a Nettó és a Bilka pedig 2017-ben követte példáját.
A három áruházlánc ezzel párhuzamosan csökkentette azon tojásai árát, amelyek tyúkólban élő tyúkoktól származnak.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Az L-es tojás ára csökkent a legnagyobb mértékben
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a ketreces tartásból származó…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >