Kivezeti a Salling Group a saját márkás, ketreces tartású tyúkoktól származó tojásokat
Eltávolítja saját márkás termékei sorából a Salling Group Netto, Føtex és Bilka üzleteiből azokat a tojásokat, amelyek ketreces tartásból származnak.
A ketreces tartású tyúkok tojásait számos termékhez, pl tésztákhoz, süteményekhez, majonézhez felhasználják. A Føtex 2016-ban vonta ki hűtött termékei közül ezeket a tojásokat, a Nettó és a Bilka pedig 2017-ben követte példáját.
A három áruházlánc ezzel párhuzamosan csökkentette azon tojásai árát, amelyek tyúkólban élő tyúkoktól származnak.
Kapcsolódó cikkeink
Karbonsemleges minősítést kapott a Morrisons tojása
Megszerezte a British Standards Institution (BSI) karbonsemleges minősítését a Morrisons…
Tovább olvasom >Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >