Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás élelmiszer-, drogéria- és parfümterméket vezetett be a tavalyi évben, ami a sajátmárkás-választék 5%-os bővülését jelenti 2022-höz képest. A folyamatosan változó piaci trendekre válaszul az új termékek hozzávetőlegesen 50%-a az ínyenc, az organikus, a megnövelt fehérjetartalmú, a gluténmentes és a vegán kategóriákban jelent meg.
A vállalat jelenleg kínált több mint 3850 cikkeleme között megtalálható 2600 alaptermék, 190 ínyenc Auchan Collection termék, 230 bio- és 57 gluténmentes cikk. A prémium termékek száma meghaladja a 200-at és 400 az exkluzív Cosmia márkához tartozik.
2023-ban az Alcampo a hasonló termékekhez képest akár 85%-kal kevesebb cukorral készült kekszeket, sportolóknak és időseknek szánt élelmiszer termékcsaládokat vezetett be a Cosmia első Zero Waste termékeivel, így újrafelhasználható sminklemosó korongokkal és Konjac arcszivacssal együtt.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >