Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás élelmiszer-, drogéria- és parfümterméket vezetett be a tavalyi évben, ami a sajátmárkás-választék 5%-os bővülését jelenti 2022-höz képest. A folyamatosan változó piaci trendekre válaszul az új termékek hozzávetőlegesen 50%-a az ínyenc, az organikus, a megnövelt fehérjetartalmú, a gluténmentes és a vegán kategóriákban jelent meg.
A vállalat jelenleg kínált több mint 3850 cikkeleme között megtalálható 2600 alaptermék, 190 ínyenc Auchan Collection termék, 230 bio- és 57 gluténmentes cikk. A prémium termékek száma meghaladja a 200-at és 400 az exkluzív Cosmia márkához tartozik.
2023-ban az Alcampo a hasonló termékekhez képest akár 85%-kal kevesebb cukorral készült kekszeket, sportolóknak és időseknek szánt élelmiszer termékcsaládokat vezetett be a Cosmia első Zero Waste termékeivel, így újrafelhasználható sminklemosó korongokkal és Konjac arcszivacssal együtt.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban a legnagyobb a kínai platformok piaci részesedése Európában
Az idei év első felében Spanyolországban az online vásárlások egyharmada…
Tovább olvasom >Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >