Kísérleti Metro-webshop Moszkvában
A Metro kereskedelmi lánc és az Instamart Moszkvát és vonzáskörzetét kiszolgáló közös online üzletet indított kísérleti jelleggel. Február 26-tól kezdődően az itt élő vásárlók online rendeléseket adhatnak le a webshopban házhozszállítást kérve. A kísérleti szakasz célja a vásárlók igényeinek pontosabb beazonosítása és a két vállalat közötti együttműködés modelljének kidolgozása.
A Metro által lefedett földrajzi terület alapján úgy tűnik, hogy a kísérlet moszkvai sikere lehetőséget ad a technológiai együttműködés gyors regionális bevezetésére is. Ennek eredményeképpen az Instamart a Metro támogatásával vezető szerephez juthat az élelmiszer-házhozszállítás terén – véli az Instamart alapítója, Peter Fedchenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >