Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir néven, amely a „kevesebb, de jobb” elvet követő vásárlókat célozza.
Az új platform exkluzív alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, amelyek meglepő ételpárosításokhoz és stílusos tálalásokhoz is illenek. A kínálatban például Ricky Gervais vodka és mustalapú lambic sör is megtalálható.
Tom De Prater, a cég e-kereskedelmi vezetője szerint a vásárlók olyan italokat keresnek, amelyeket büszkén tehetnek az asztalra, alternatívaként a bor vagy sör mellett. A Boir az exkluzív alkoholmentes italok iránti folyamatosan növekvő keresletre reagál, és hangsúlyt fektet a vásárlói élményre: intuitív keresési lehetőségeket és személyre szabott tanácsadást kínál. A platform decemberben nyolc limitált kiadású kézműves sört vezet be.
A Boir a Colruyt digitális stratégiájának része, amely az italkínálatot szélesebb közönség számára teszi elérhetővé. Az italok házhoz szállítással vagy Collect&Go átvétellel rendelhetők.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Megszünteti a Lidl a dohányáru árusítását új üzleteiben
Úgy döntött a Lidl, hogy új és felújított belgiumi üzleteiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >