Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy helyen elérhetővé tevő online piacterek terjedése.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
Bár egyszerűnek tűnhet új vásárlókat megszólítani az ilyen platformokhoz csatlakozva, a nagy élelmiszerláncok hatékony működését és reputációját ez számos ponton veszélyeztetheti Peter Menky, az okoslogisztikai szolgáltatásaival hat európai országban jelenlévő DODO Csoport kereskedelmi igazgatója szerint.
– Egy már népszerű, elterjedt kiskereskedelmi márka csatlakozása bármelyik online piactérhez olyan, mintha egy jól ismert gyorsétteremlánc úgy döntene, hogy szendvicseit egy zsúfolt piacon található, más árusokkal közösen használt bódén keresztül fogja értékesíteni. Bár lehet, hogy némi nyereséget ér el ezzel, ám mindeközben elveszíti a közvetlen kapcsolatot a vásárlóival, és egyben kockára teszi az évek során fáradságos munkával felépített, pozitív imázsát is – hangsúlyozta Peter Menky.
Ezzel szemben a legszínvonalasabb partnerek ma már az élelmiszerláncoknak a teljes online értékesítési csatornájuk kialakításában is segítséget tudnak nyújtani, beleértve a raktározás és a kiszállítás teljes körű beállítását és irányítását, hívta fel a figyelmet Peter Menky. //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Capsicum Club az Univertől
Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január…
Tovább olvasom >Nem mindegy, hogy megregulázzuk vagy gúzsba kötjük a mesterséges intelligenciát
Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd…
Tovább olvasom >Egy ősi gyógynövény, amely segít megszűntetni a fájdalmat
Az emberiség évezredek óta fordul a természet erejéhez, ha egészségének…
Tovább olvasom >