Ketchup sebességért Heinz és Burger King vigasz
A Heinz összefogott a Burger Kinggel és a Waze navigációs alkalmazással, hogy ketchuppal és hamburgerrel kárpótolja a nyári közlekedési dugókban rekedt utazókat.
A Kraft Heinz Kanada június 3-án kiadott sajtóközleménye szerint a kimerítő és véget nem érő nyári nyaralás generálta forgalomban az elakadás mindig fájó, de idén Kanadában, a Heinznek köszönhetően nem az lesz.
Belföldi nyaralás dömping
A Waze és a Burger King együttműködésével ugyanis a Heinz azonosítja a forgalomban elakadt utazókat, akik a ketchup folyási sebességével (0,045 km/h) haladnak. Heinz ketchuppal és egy Burger King Impossible Whopperrel kedveskedik a közlekedés kárvallottjainak a Heinz a június 3. és július 4. közötti időszakban. A nyereményjátékot a közösségi médiában is hirdetik.
A promóció arra a kutatási eredményre alapoz, hogy a kanadaiak 80 százaléka 2021-ben utazást tervez, de a legtöbb nem lépi át a nemzetközi határokat. Így a nyári forgalom várhatóan zsúfoltabb lesz a szokásosnál, ezért gondolt a Heinz a forgalmi dugóval járó bosszúság enyhítésére. A Waze alkalmazásban a ketchup sebesség által aktivált hirdetések jelennek meg, amik elvezethetnek a Burger Kingben átvehető vigaszdíjakhoz.
A kanadaiakat a Waze letöltésére biztatják az adott időszakban, hiszen ez az a csatorna, ahol ellenőrizhetik a sebességüket és részt vehetnek a nyereményjátékban. A szervezők arra kérik a résztvevő játékosokat, hogy osszák meg „jutalmazási pillanatukat” a @Heinz_CA oldalon.
Szinergiák
A Heinz és Burger King két óriás együttműködése hátterében az a szándék is meghúzódik, hogy mindkét élelmiszer-ipari márka természetes módon eljusson egymás vásárlóihoz. Az is összeköti a vállalatokat, hogy a 3G Capital Partners magántőke-társaság résztulajdonos mind a Kraft Heinzben, mind a Burger King anyavállalatában, a Restaurant Brands Internationalben.
A Kraft Heinz a pandémia nyertesei között van. A korábban stagnáló vállalat termékei ugyanis szárnyra kaptak a világjárványban kötelezővé tett otthonizáció következményeként és a növekedés idén is folytatódik Észak-Amerikában.
A marketing nagy szerepet játszik a Kraft Heinz stratégiájában, ami hozzájárul az üzleti sikerekhez. Korábban is beszámoltunk a márka kreatív kezdeményezéseiről, a csupa piros darabokból álló „Heinz ketchup puzzle” játékról, a halloweeni „Heinz Tomato Blood” kihívásról és a „Draw ketchup” rajzversenyről is.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázódott az érdeklődés az északi nyaralások iránt
Egyre többen választják a nyári hőség elkerülésére Észak-Európa hűvös úti…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >A jégkrémre egyre inkább desszertként tekintenek a fogyasztók
A meteorológusok szerint megint forró nyárra készülhetünk, amivel indul a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >