Heinz ketchup kihívás
Limitált kiadású Heinz Tomato Blood Ketchupot nyerhetnek a TikTok felhasználók az USA-ban, ha halloweeni átalakulásuk videóját közzéteszik. 570 üveg ketchup különlegesség talál majd gazdára, amelynek cimkéje világít a sötétben.
A Heinz arra kéri a TikTokozókat, hogy halloweeni videójukban Heinz Tomato Ketchuppal vagy a márka megjelenítésével posztoljanak #HeinzHalloween és #sweepstakes hashtagekkel, október 31-ig. A játékszabály szerint a nyereményjátékban való részvételhez egy online adatlap kitöltése is szükséges.
1,7 milliárd megtekintés pár nap alatt
Z generációs fiatalokat céloz meg sikeresen a Heinz Halloween kampánya. Az október 23-án pénteken indított kihívás pár nap alatt 1,7 milliárd megtekintést ért el. Ahogy a kihívás terjed, barátokkal, családtagokkal, követőkkel osztják meg folyamatosan, a márka fiatalok millióit éri el. Mivel a nyereményjátékban 18 éves vagy idősebb USA lakosok vehetnek részt regisztrációval, a vállalat jelentős fogyasztói adatbázist építhet, amit későbbi marketing tevékenysége során felhasználhat.
A kampányban TikTok influenszereket is bevontak, Jason Coffee, a Richards Család és a Chambers Család is szponzorált videókkal mozgósítja együttesen már több tízmilliót kitevő követőbázisát.
A TikTok titok
Bár a TikTok jövője kiszámíthatatlan, november 12-én akár be is tilthatják a használatát az Egyesült Államokban, mégis a márkák folytatják az alkalmazásra fejlesztett kampányokat.
A Chipotle Mexican Grill gyorsétteremlánc kezdte a sort, amikor kosaras bravúrjaik videójával menüt és NBA jegyeket nyerhettek a TikTok felhasználók. Októberben a General Mills cereália gyártó Cinnamon Toast Crunch márkájával hirdetett énekversenyt és generált milliárdos nézettséget. Előtte szeptemberben a Danone Oikos Triple Zero joghurt szólította meg a TikTok közösség focirajongóit egy kihívással és influenszer kampánnyal. A Heinz halloweeni aktivitása azt jelzi, hogy a márkák továbbra is bizakodva tekintenek a TikTokra és felhasználóira.
Kapcsolódó cikkeink
Jól nyomják
A világpiaci és hazai nehézségek által megtépázott élelmiszer-kiskereskedelemben a mustárok,…
Tovább olvasom >Az evidens megerősítése – A nap képe
Ha létezne olyan gyerek, aki nem eszi a ketchupot vagy…
Tovább olvasom >Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >