Mosolyfakasztó fogások

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 05. 20. 10:56

A könnyítő intézkedések még nem mindenhol éreztetik hatásukat, de a könnyedebb kommunikáció már terjed, amiért egységesen hálásak a fogyasztók Oroszországtól Kanadáig.

Az FMCG szektorban nagy a bizonytalanság, sok a változás, ami a gyártókat, forgalmazókat, kereskedőket, de a fogyasztókat is aggasztja. Ilyenkor segít egy kis összemosolygás, szívmelengetés.

Építsünk bunkit

Ki ne emlékezne a boldog gyerekkorra, amikor asztal alá, kert végébe építgettük a házikót, bunkert, búvóhelyet? Ezt a hagyományt eleveníti fel az orosz IKEA, ahol az áruházak ugyan még zárva vannak, de a közösségi médián keresztül fenntartják a kapcsolatot vásárlóikkal. A lapra szerelt bútorok összeállítási útmutatóiból jól ismert, közérthető ábrákkal magyarázzák el, hogyan építhetnek a gyerekeknek vagy akár a felnőttek maguknak palotát, sátrat, erődöt. Minden felhasználható, ami otthon megtalálható, bútorok, takarók, párnák, akár még a karácsonyfa égősor is.

Az IKEA házilagos bunki építő ábrája

Az IKEA házilagos bunki készítést segítő ábrája

Márciusban az IKEA Izrael a McCann TelAvivval karöltve hasonló ábrákkal mutatta be a biztonságos otthonmaradás lehetőségeit, mókásan bereteszelt ajtókkal és wc-papír szintjelzőkkel.

Francia rosé

Post Malone, az amerikai énekes dalszerző és színész most sommelier színekben is megmutatkozik. A Global Brand Equities-vel való együttműködés célja, hogy lebontsák az amerikai előítéleteket a bor fogyasztásról és népszerűsítsék a finom nedüt.

Post Malone rosé bora

Post Malone énekes francia rosé bort ajánl az amerikai fogyasztóknak

A meleg napokra ajánlják a Maison No. 9. elnevezésű, Provence-i eredetű rosé költeményt. A bor a frissen szedett gyümölcsök, ananász, körte és eper ízeit idézi csöppnyi francia desszertélménnyel fűszerezve. A kizárólagos forgalmazást az E. & J. Gallo Winery végzi majd online és a boltokban egyaránt. A termék az alkotókkal igazi „story telling”, történetmesélős marketinggel támogatott sikersztorinak ígérkezik.

Kraft Heinz egyforma piros puzzle darabok

A puzzle igazi karantén sikertermék lett. Egyes forgalmazók az USA-ban 370%-os forgalomnövekedésről számoltak be a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Heinz Kanada is megragadta ezt a trendet, és „nevetségesen lassú” puzzle-lel lepte meg fogyasztóit.

A Heinz Kanada csupa piros puzzle játéka

A Heinz Kanada csupa piros puzzle játékkal lepte meg a ketchup rajongókat

A termék 570 darab egyforma, piros puzzle darabkát tartalmaz, ami vicces, de az őrületbe is kergethet. A játék a Heinz lassan kifolyó, sűrű ketchupját hivatott felidézni. Az Instagramon is meghirdettek egy versenyt, amelyben 17 ország pályázói összesen 57 doboz piros puzzlet nyerhetnek meg. A kanadai honlapon pedig a posztolók közt sorsolnak ki újabb 57 dobozt.

Hamburger darabkák

A McDonald’s Belgium is kiadta, saját 500 darabos puzzlejét. A gyorsétterem-lánc az egyik ikonikus hamburgert ábrázolja ilyen formában és a kreatív időtöltést kívánja ilyen módon is támogatni.

A McDonald's Belgium puzzle játéka

A McDonald’s Belgium puzzle játéka kreatív unaloműző a bezártságban

Instagram kampányukban 20 szettet sorsolnak ki, de online is megvásárolható az új Burger Puzzle.

Kátai Ildikó

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink