Mosolyfakasztó fogások
A könnyítő intézkedések még nem mindenhol éreztetik hatásukat, de a könnyedebb kommunikáció már terjed, amiért egységesen hálásak a fogyasztók Oroszországtól Kanadáig.
Az FMCG szektorban nagy a bizonytalanság, sok a változás, ami a gyártókat, forgalmazókat, kereskedőket, de a fogyasztókat is aggasztja. Ilyenkor segít egy kis összemosolygás, szívmelengetés.
Építsünk bunkit
Ki ne emlékezne a boldog gyerekkorra, amikor asztal alá, kert végébe építgettük a házikót, bunkert, búvóhelyet? Ezt a hagyományt eleveníti fel az orosz IKEA, ahol az áruházak ugyan még zárva vannak, de a közösségi médián keresztül fenntartják a kapcsolatot vásárlóikkal. A lapra szerelt bútorok összeállítási útmutatóiból jól ismert, közérthető ábrákkal magyarázzák el, hogyan építhetnek a gyerekeknek vagy akár a felnőttek maguknak palotát, sátrat, erődöt. Minden felhasználható, ami otthon megtalálható, bútorok, takarók, párnák, akár még a karácsonyfa égősor is.
Márciusban az IKEA Izrael a McCann TelAvivval karöltve hasonló ábrákkal mutatta be a biztonságos otthonmaradás lehetőségeit, mókásan bereteszelt ajtókkal és wc-papír szintjelzőkkel.
Francia rosé
Post Malone, az amerikai énekes dalszerző és színész most sommelier színekben is megmutatkozik. A Global Brand Equities-vel való együttműködés célja, hogy lebontsák az amerikai előítéleteket a bor fogyasztásról és népszerűsítsék a finom nedüt.
A meleg napokra ajánlják a Maison No. 9. elnevezésű, Provence-i eredetű rosé költeményt. A bor a frissen szedett gyümölcsök, ananász, körte és eper ízeit idézi csöppnyi francia desszertélménnyel fűszerezve. A kizárólagos forgalmazást az E. & J. Gallo Winery végzi majd online és a boltokban egyaránt. A termék az alkotókkal igazi „story telling”, történetmesélős marketinggel támogatott sikersztorinak ígérkezik.
Kraft Heinz egyforma piros puzzle darabok
A puzzle igazi karantén sikertermék lett. Egyes forgalmazók az USA-ban 370%-os forgalomnövekedésről számoltak be a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. A Heinz Kanada is megragadta ezt a trendet, és „nevetségesen lassú” puzzle-lel lepte meg fogyasztóit.
A termék 570 darab egyforma, piros puzzle darabkát tartalmaz, ami vicces, de az őrületbe is kergethet. A játék a Heinz lassan kifolyó, sűrű ketchupját hivatott felidézni. Az Instagramon is meghirdettek egy versenyt, amelyben 17 ország pályázói összesen 57 doboz piros puzzlet nyerhetnek meg. A kanadai honlapon pedig a posztolók közt sorsolnak ki újabb 57 dobozt.
Hamburger darabkák
A McDonald’s Belgium is kiadta, saját 500 darabos puzzlejét. A gyorsétterem-lánc az egyik ikonikus hamburgert ábrázolja ilyen formában és a kreatív időtöltést kívánja ilyen módon is támogatni.
Instagram kampányukban 20 szettet sorsolnak ki, de online is megvásárolható az új Burger Puzzle.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >