Jön a Primark áruházlánc Magyarországra
Az év elején a Primark divatáruházlánc bejelentette nemzetközi terjeszkedését, amely magában foglalja az első magyarországi üzlet megnyitását Budapesten. Azóta a vállalat már aktívan keresi a magyar alkalmazottakat, és többek között a Facebookon hirdetéseket is közzétett.

Már toboroznak – kép: Primark
A tervek szerint az első Primark áruház a budapesti Arena Mallban nyílik meg, és a vállalat közölte, hogy hamarosan várható a nyitás.
Nemcsak Magyarországon terjeszkedik a cég, hanem terveik szerint idén még Szlovákiában is megjelennek, ezzel Közép-Kelet-Európa régiójában a hatodik országként, míg világszerte a tizenhetedik országként jelenik meg a Primark.
A Primark jelenleg 15 országban összesen 416 üzletet működtet Európában és az Amerikai Egyesült Államokban. Céljuk, hogy 2026 végére világszerte 530 üzlettel szolgálhassák ki vásárlóikat.
Az új budapesti üzlet a legújabb divattrendeket és mindennapi alapvető cikkeket hozza el a vásárlóknak a megszokott Primark stílusban és kedvező áron. Az üzlet kínálatában számos licencelt termék is megtalálható lesz, például az NBA és a Disney áruk, valamint a Primark folyamatosan bővülő „Primark Cares” almárkája, amely az áruház elkötelezettségének megfelelően fenntartható divattá teszi megfizethető áron.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem másfél milliárd forintos beruházásból nyílt új SPAR a főváros 15. kerületében
Rákospalota, Pestújhely, Újpalota lakóinak és a fővárosba érkezőknek is kényelmes…
Tovább olvasom >Budapest is felkerült a Time magazin legjobb turisztikai célpontokat bemutató 50-es listájára
Budapest is szerepel az amerikai Time magazin csütörtökön közzétett World’s…
Tovább olvasom >A McDonald’s-ba szállt bele a II. kerületi polgármester
Örsi Gergely II. kerületi polgármester a gyorsétteremlánc reklámelhelyezését kritizálta. „Kedves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Euromonitor: lesz, aki nyer, és lesz, aki veszít Kína gazdasági növekedésének lassulásán
Lassulóban a világgazdaság növekedése, és bár a kilátások javulnak, az…
Tovább olvasom >A Lidl spanyolországi üzleteinek száma jövőre meghaladja a 700-at
Az infláció és a csökkenő jövedelmezőség ellenére a Lidl továbbra…
Tovább olvasom >Kontextusfüggő a növényi alapú húsok kedveltsége a fogyasztók körében
Az Appetite új tanulmánya szerint a vállalatoknak kreatív stratégiákat kell…
Tovább olvasom >