Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti Aréna Mallban, jelentette be a nemzetközi divatáruházlánc. A több mint 3100 négyzetméteres üzletben női, férfi és gyermekruhákat, valamint lakberendezési cikkeket, szépségápolási termékeket és kiegészítőket kínálnak majd a vásárlóknak. A Primark 180 főt foglalkoztat majd Magyarországon.
A Primark 2022 januárjában jelentette be, hogy megkezdi magyarországi működését, ezzel Magyarország a hatodik közép-kelet-európai ország, és világszerte a tizenhetedik, ahol a lánc jelen van. A Primark márkaneve a magyarok számára ismerős lehet a turkálókból és a nyugat-európai shoppingtúrákból. Az áruházlánc népszerűsége olyan mértékű, hogy egyes utazási irodák buszos túrákat szerveznek a magyar turisták számára, hogy bevásároljanak a Primark bécsi üzletében.
A Primark terjeszkedése Közép-Kelet-Európában nem újdonság: 2019-ben nyitotta meg első üzletét a szlovéniai Ljubljanában, jelenleg pedig öt országban összesen 12 üzlettel van jelen Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Szlovákiában. A budapesti nyitással párhuzamosan a Primark tervezi további üzletek nyitását a közép- és kelet-európai régióban, beleértve a romániai Temesvárt, a csehországi Prágát és a lengyelországi Bydgoszczot.
Azonban a Primark érkezése némi aggodalmat is kiválthat, mivel a fast fashion üzletek gyakran nagy mennyiségben kínálnak olcsó, rövid élettartamú divatot. A lánc gyors terjeszkedése és üzletpolitikája felveti a fenntarthatóság és a környezetvédelem kérdését. Ezeket a kérdéseket figyelembe véve a Primark budapesti nyitása valószínűleg megosztja majd a közvéleményt.
Kapcsolódó cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Kiderült, mikor nyithat a Primark első magyarországi üzlete
Az Arena Mall weboldalán megjelent információk szerint az elmúlt időszakban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Kék bolygó: élelmiszer-hulladék feldolgozása különösen fontos
Ne süllyedjünk klímadepresszióba, de beszéljünk a fenntarthatósági és környezetvédelmi problémákról…
Tovább olvasom >