Jelentkezzen a Sirha Budapest 2018 Innovációs termékversenyére!
A Hungexpo Zrt. és a Trade magazin közös szervezésében ismét megrendezésre kerül a Sirha Budapest Nemzetközi Innovációs Termékverseny.
A verseny célja, hogy a tematizált szakmai eseményen megjelent kiállítók által, két kiállítás közötti időszakban piacra vezetett innovatív termékek, szolgáltatások közül a legjobbnak ítéltek hírnevét a kiállítás is tovább öregbítse. A versenyben a Sirha Budapest kiállítás 2018-ban bejelentkezett kiállítói pályázhatnak. A kategóriánkénti dobogós helyezetteket a kiállítás területén bemutatjuk, így innovációs pályázatukat a látogatók is megtekinthetik.
Nevezési kategóriák:
- Élelmiszer és ital
- Sütőipari-, és cukrászati termékek
- Technológiák (konyhagépek, sütőipari berendezések, élelmiszeripari technológiák, higiéniai technológiák, szoftverek)
- Szállodaipari termékek, bútorok, textilek, dekoráció, asztali teríték
- Csomagolóipar és logisztika
Pályázati feltételek:
- A versenyben a Sirha Budapest kiállítás 2018-ban bejelentkezett kiállítói pályázhatnak.
- A terméket vagy szolgáltatást a Pályázó 2016. március 31. és 2017. november 30. között vezette be a piacra.
- A pályázatban szereplő terméket vagy szolgáltatást a Pályázó a kiállításon bemutatja.
- A Pályázó jelentkezését a határidő napjáig (2018. január 5.) elektronikus úton megküldi.
- A pályázatban szereplő termék vagy szolgáltatás értékeléséhez fotót mellékel a megküldött jelentkezési ív mellé.
- A pályázati nevezési díjat határidőre, január 5-ig számla ellenében befizeti a Hungexpo Zrt. részére.
Jelentkezési határidő: 2018. január 5.
Nevezési díj: 30 000 Ft + ÁFA/pályázat
Kérem, kattintson a képre a pályázati felhívás megtekintéséhez:
A részletes versenykiírásért, kérjük, látogasson el az esemény weboldalára!
Kapcsolódó cikkeink
Íze: torta, formája: amit csak elképzelsz!
A Magyar Cukrász Ipartestület 2024-ben ötödik alkalommal rendezte meg a…
Tovább olvasom >Fagylalt Kaland 2024
A Hungexpo Zrt. és a Magyar Cukrász Ipartestület szervezésben idén…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >