Italok a hegyről
Színes italok, változatos ízek, valós tradíciókra épülő történet: a jól sikerült 21. századi termékfejlesztés tipikus példája a szlovák Tatratea, amelynek változatai már a magyar üzletekben is elérhetők. A Karloff szeszfőzdében közel 20 éve bele mertek vágni egy különleges megközelítésű likőrsorozat megalkotásába, szemet vonzó kiszerelést készítettek hozzá, és merész árképzéssel piacra vitték – az eredmény a 10 tagból álló sikeres italcsalád.
Az ízesítésükben és alkoholtartalmukban eltérő likőrök koncepciója a hagyományokra épít. A hegyekben élő emberek saját készítésű orvosságaikkal próbálták gyógyítani a betegségeket. Forralt vizet öntöttek titkos gyógynövénykeverékükre, majd mézet, fokhagymát és alkoholt adtak hozzá. Minden gyógyítónak saját receptje volt, de mindegyikük ugyanúgy nevezte azt: tea.
A Tatrateákba ma fekete tea, gyógynövények, hegyi forrásvíz, melasz, alkohol, gyümölcskivonat és tölgyfachips kerül, és a 8 hét után leszűrt keveréket tölgyfahordóban érlelik. Itthon a terméket a Heinemann forgalmazza. //
Kapcsolódó cikkeink
Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Elsüteményesedés
A népszerű spiritfajták termékfejlesztésének egyik fő iránya az ízesítés. És ahogy…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >