Ismét több ezer rászorulót támogatott a PENNY!
Tovább folytatta több mint tíz éves hagyományát a PENNY, és idén újra csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” akciójához. Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított konvojt huszonegy olyan jármű alkotta, amelyek a részt vevő szervezetek adományait szállította. Az üzletlánc harminc raklapnyi hozzájárulását főként szárazáruk, tartós élelmiszererek és üdítők alkották, a felajánlás értéke megközelítette a hatmillió forintot.
Az Élelmezési Világnap alkalmából idén több mint hetvenötmillió forint értékű élelmiszeradományt szállító konvoj haladt át Budapesten, ami összesen tizenháromezer rászorulónak nyújt segítséget. A huszonegy hazai cég adományainak együttes tömege ötven tonna, a kezdeményezéshez a PENNY egy kamionnyi segélyáruval – kiváló minőségű, pénztárcabarát árucikkekkel – járult hozzá. Ezek között a saját márkás Sissy, az Aranykosár és a San Fabio sajátmárkás termékek is megtalálhatók.
„Felelősségteljes vállalatként a PENNY évről évre többet tesz a magyar családokért. Számunkra kiemelten fontosak a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységek, éppen ezért számos együttműködést folytatunk civil szervezetekkel és további kiemelt partnerekkel. Büszkék vagyunk rá, hogy az ilyen jellegű összefogások segítségével nem csak felvehetjük a harcot az élelmiszerpazarlás ellen és segítséget nyújthatunk a hátrányos helyzetű embereknek, de fenntarthatósági törekvéseinket is erősíthetjük”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás sajnos világszerte tovább fokozza a nélkülözők nehézségeit. A Magyar Élelmiszerbank azért dolgozik, hogy felkutassa a gyártók, a kereskedők és a vendéglátóhelyek feleslegessé vált készleteit, például a lejáratközeli vagy csomagolási hibás termékeket. Évente kilencmillió kiló élelmiszert mentünk meg a megsemmisítéstől”
– tette hozzá Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >