Ismét a Coca-Cola nyerte az „Év displaye” címet
A Trade Marketing Klub online évzáró ülésén hirdették ki az idei POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. Az is kiderült, hogy ki képviselheti hazánkat a nemzeti győztesek viadalán, a Shop! Global Awards világversenyen.
A nevezők pályamunkáit a tapolcai Business Days konferencia 4 napján állították ki. Az innovatív és hatékony displayket a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték.
Többen tripláztak és dupláztak
Kátai Ildikó, a TMK egyik alapítója, a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 11. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán a Business Days konferencia 4 napján idén 66-an zsűrizték. A díjazott POP-eszközök képeit a prezentáció diáin tekinthették meg a résztvevők, és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
A Coca-Cola az ideivel már harmadszor viszi el a legmagasabb pontszámmal kiemelkedő nevezésnek járó Év displaye címet. Nevezőként a Coca-Cola és a Dion egyaránt 3, a POS Services 2 trófeát nyert el. A Mondelēz nevezőként és megrendelőként is 1-1 díjazásban részesült, a Nestlé pedig megrendelőként kapott 2 trófeát. A kategóriagyőztesek indulhatnak 2021-ben a POP-szakma „Oscar díjának” számító, kizárólag a lokális nyertesek számára nevezhető Shop! Global Awards világversenyen. //
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2020
„Kis méretű” kategória
1. Fuzetea display – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2. Félix mozgásérzékelő, nyávogó polczászló – POS Services Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Tartós” kategória
1. Vénusz fűszerolaj display – Dion Hungary Kft., Bunge Zrt.
2. WEBER NEON display – Art match Hungária Kft.
3. Maggi display – Dion Hungary Kft., Nestlé Hungária Kft.
„Nem tartós” kategória
1. Illatfújó óriás Axe deo spray – dunnhumby Hungary Kft., Unilever Magyarország Kft.
2. Tchibo Cafissimo display – Dion Hungary Kft., TCHIBO Budapest Kft.
3. Gadget tartós Oreo Thins ajándék totem – POS Services Kft., Mondelēz Hungária Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
1. Év displaye és I. helyezett OLNB E3 szett – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2. Monster truck – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3. Valentin napi szív 3D korona – Mondelēz Hungária Kft., Total Marketing Support
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >