Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Újra itt a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív változásokat ünneplő díjátadó program, amely idén a Plant Based World Expo Europe-pal összefogva mutatja be a befektetőknek és viszonteladóknak az iparág legjobbjait.
A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A díjátadó célja reflektorfénybe állítani az iparágban változást előidéző vállalatokat és ösztönözni az innovációt és a kreativitást.
A 2022. évi eseményre több mint 30 országból 260 pályázat érkezett. Az idei versenyre augusztus 11-éig lehetett nevezni a szakértők által zsűrizett a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épülő kategóriákban. Emellett visszatér a népszerű, vásárlók szavazatai alapján odaítélésre kerülő közönségdíj is.
A szakértői zsűriben a vegán szféra olyan befolyásos vállalkozói vesznek részt, mint Sonalie Figueiras a Green Queentől vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint – egyebek mellett – a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist képviselői. Magyarországot a zsűriben Szöllősi Réka élelmiszer-politikai elemző és fenntarthatósági tanácsadó képviseli.
A Trade magazin a V-label Awards hivatalos médiatámogatójaként részletesen beszámol az eredményekről. //
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >