Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
Idén újra megrendezésre kerül a V-Label Awards – médiatámogatója a Trade magazin
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Újra itt a Nemzetközi V-Label Awards, a növényi alapú iparágban elért pozitív változásokat ünneplő díjátadó program, amely idén a Plant Based World Expo Europe-pal összefogva mutatja be a befektetőknek és viszonteladóknak az iparág legjobbjait.
A Nemzetközi V-Label Awards kulcsfontosságú szerepet játszik a növényi alapú ágazat kiválóságának elismerésében. A díjátadó célja reflektorfénybe állítani az iparágban változást előidéző vállalatokat és ösztönözni az innovációt és a kreativitást.
A 2022. évi eseményre több mint 30 országból 260 pályázat érkezett. Az idei versenyre augusztus 11-éig lehetett nevezni a szakértők által zsűrizett a fenntarthatóság, innováció, illetve marketing és branding köré épülő kategóriákban. Emellett visszatér a népszerű, vásárlók szavazatai alapján odaítélésre kerülő közönségdíj is.
A szakértői zsűriben a vegán szféra olyan befolyásos vállalkozói vesznek részt, mint Sonalie Figueiras a Green Queentől vagy Vikas Garg az abillion közösségi apptól, valamint – egyebek mellett – a ProVeg Incubator vagy a Vegconomist képviselői. Magyarországot a zsűriben Szöllősi Réka élelmiszer-politikai elemző és fenntarthatósági tanácsadó képviseli.
A Trade magazin a V-label Awards hivatalos médiatámogatójaként részletesen beszámol az eredményekről. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >2025. január 1-jétől kötelező feltüntetni a diófélék és szárított gyümölcsök származási helyét
A jövő év elejétől bizonyos diófélék és szárított gyümölcsök csomagolásán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >