Hitelt a drogériából, ragadós lehet a német példa
Németországban fontos a személyes hitelügyintézés, de ezúttal bankfiók helyett a drogéria vagy a kávéház az értékesítés helye.
Németországban egyre több pénzügyi szolgáltató keres magának
partnereket a kiskereskedelemben abban a reményben, hogy új értékesítési
lehetőségekhez juthat. A Magyarországon is jelen lévő Rossmann drogérialánc
németországi hálózataiban a kozmetikai cikkek és vegyiáruk mellett újabban a
Deutsche Bank pénzügyi termékei is megvásárolhatók.
A Royal Bank of Scotlandtól Németországban, a Tchibón
keresztül akár 50 ezer eurós hitelt is fel lehet venni – méghozzá 6,4
százalékos éves kamatra vagy akár kiegészítő nyugdíjbiztosítást is köthető.
A fogyasztóvédők tiltakoznak a merőben új hitelértékesítési stratégia
miatt, úgyvélik az új jelenség fokozza annak az esélyét, hogy az egyébként is
nagy arányban eladósodott németek adósságcsapdába essenek a tanácsadás nélkül
felvett kölcsönökkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >