Hitelességvizsgálat alatt a lazacolaj márkák Norvégiában
Új, a világon egyedülálló eljárással vizsgáltak be lazacolaj márkákat a piacvezető Norvégiában. Az OmegaVeritas független tesztjén a világ vezető lazacolaj termékekben lévő összetevőket elemezte, melynek alapján megbízható pontossággal kiszűrhetőek a hamisítványok. Az új rendszert hamarosan a kiskereskedők számára is széles körben elérhetővé teszik.
Ulf Oldenborg
A teszt egy világon egyedülálló kutatási és fejlesztési tevékenység eredményeként jött létre, a Norvég Kutatási Tanács támogatásával. A vezető lazacolaj gyártók, mint a Biomega, Marine Harvest, Nordlaks és Nutrimar, az OmegaVeritas együtt optimalizálta és hitelesítette a vizsgálati eljárást, az algoritmusokat, valamint létrehoztak egy referencia adatbázist a lazacolaj termékek számára.
Több, kiskereskedelemben is kapható lazacolaj márka már átesett az alapos bevizsgáláson, és nem meglepő módon az eredmények azt mutatták, hogy nem mindegyik termék tartalmazza azt, ami a címkén szerepel.
A Natural Pharmaceuticals volt az első márkatulajdonos, aki a hitelességvizsgálatot elvégezte a lazacolaj termékén. Az általuk forgalmazott OmegaMarine Forte+ 35%-ban természetes lazacolajat, és 65%-ban koncentrált halolajat tartalmaz. „Ismét egy hiteles külső fél igazolta, hogy a termékünk minőségi, eredeti lazacolajat tartalmaz. A beszállítóinkba vetett bizalmunkat tovább erősítette, hogy valóban a legjobb partnerekkel dolgozunk, ami természetesen fontos a cégünk és a vásárlóink számára” – mondta Ulf Oldenborg, a Natural Pharmaceuticals vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Norvégia újraindítja gabonakészleteinek felhalmozását a globális bizonytalanságok miatt
Norvégia, reagálva a globális geopolitikai feszültségekre, a koronavírus-járványra, és a…
Tovább olvasom >Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >