Higiénia és dolgozói lojalitás
A higiéniai termékeket gyártó Essity szakemberei szerint a kézfertőtlenítők minőségén is múlhat a dolgozók elégedettsége: a munkahelyi jólléthez is hozzájárulnak az alkoholmentes, természetes alapanyagokból készült kézfertőtlenítő szerek, amelyek ugyanolyan hatékonyak, mint alkoholtartalmú társaik, de emellett még védik és kímélik is a bőrt.

A Tork az igényekre válaszul bővítette termékpalettáját
A koronavírus-járvány rávilágított a kézhigiénia fontosságára. Az új, magasabb szintű higiéniai elvárások a munkahelyeken is megjelentek, az alkalmazottak elvárásai pedig jelentősen megnőttek: az irodai higiénia a munkahelyi biztonságérzetet befolyásoló tényezővé vált. A bőrbarát kézfertőtlenítő termékek ezeken a helyeken szinte nélkülözhetetlenné váltak.
A Tork ezekre az igényekre válaszul bővítette termékpalettáját két fertőtlenítő, növényi alapú összetevőkkel készült termékével, egy szappannal és egy habbal. Az új, dermatológiailag is tesztelt fejlesztések kíméletesek a bőrhöz, így azokon a munkahelyeken, ahol nagyon gyakran van szükség kézfertőtlenítésre, a dolgozók számára egy megnyugtatóbb, kedvezőbb megoldást jelenthetnek. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Két Innovation Awards-díjat is szerzett a Tork ipari tisztítókendője
Két nemzetközi díjjal is jutalmazták a Tork 99%-ban bioalapú ipari…
Tovább olvasom >Magazin: Különdíjas Future Store a Sirha kiállításon
Az eladáshelyi innovációk tárházával várta a Jövő Áruháza a Sirha…
Tovább olvasom >A járvány miatt papírhulladékból is hiány van
Az ellátási láncok elapadása miatt hiány alakult ki újrahasznosítható papírból;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Borászok kontra Európai Bizottság
A Comité Européen des Entreprises Vins (CEEV) szervezésében tanácskoztak a…
Tovább olvasom >Pincérek és pszichológusok II.
Az elüzletiesedés és a marketing korában a vendéglátósnak mindenki konkurense,…
Tovább olvasom >