Új higiéniai tanácsadó szolgáltatás
A világjárvány és a klímaválság hatására ma minden korábbinál szigorúbb elvárásaik vannak a vendégeknek az éttermi higiénia és a fenntarthatóság terén is. A felmérések szerint 10-ből 6 embernek fontosabb lett a tisztaság a járvány óta, 90%-uk pedig a környezetbarát szemléletet is kulcsfontosságúnak tartja.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Ezeknek a kívánalmaknak segít megfelelni az Essity új, éttermeknek szóló komplex tanácsadó szolgáltatása a Tork WorkflowTM. E szolgáltatás segítségével az éttermek úgy tudják biztosítani a higiénikus és fenntartható környezetet a konyhától a vendégtéren át a mosdókig, hogy közben javítják operatív hatékonyságukat és csökkentik költségeiket. Mindez pedig egybevág a fogyasztói elvárásokkal is. A Tork új termékei is illeszkednek ebbe a filozófiába, és nagyban megkönnyíthetik az éttermi dolgozók munkáját.
A Tork anyacége, az Essity idén ismét platina minősítést kapott az EcoVadis fenntarthatósági minősítő cégtől, amelynek vizsgálatában a vállalatok felső 1 %-ában szerepel. A környezetvédelem már a tervezés során fontos szempont a vállalatnál.//
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ennyire tartják környezetbarátnak a hazai üzleteket a magyarok
Tízből négy vidéki és fővárosi válaszadó (40%) egyetért abban, hogy…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Asztelnemű kempingezéshez, hajózáshoz, űrhajózáshoz – A nap videója
A Full Windsor mágneses étkészlete, a Magware könnyen összekapcsolódó tányérokból,…
Tovább olvasom >