Három + egy dolog, amit nem tudtunk Marco Rossiról

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 03. 29. 10:41

Marco Rossi neve az elmúlt évek során egybeforrt a magyar labdarúgó-válogatottal. Az olasz mester 2018 óta vezeti a hazai gárdát, de már több mint tizenegy éve él Magyarországon, mivel korábban a Budapest Honvéd FC csapatát irányította. A válogatott kapitányának sok szerelme van: rajong a feleségéért és a fociért, naponta 5-6 csésze kávét fogyaszt, és kifejezetten édesszájú. Most megmutatjuk, hogy mi dobogtatja meg Rossi szívét, és lerántjuk a leplet a mester különleges szokásairól.

Reggel cappuccinoval indít

1.     Mindenki számára jól látható bármilyen képen, ami a mesterről készült, hogy Rossi rajongója az ékszereknek. A sok karkötője mellett viszont feltűnik egy trikolór gyűrű piros, fehér, zöld színekben. Rossi és nagyon kedves jóbarátja – aki szintén vérbeli olasz, és Budapesten van étterme – ezt a gyűrűt közösen csináltatták a születésnapjukra, amiben az olasz zászló apró, színes kövekből van kirakva, Rossi pedig azért is szereti, mert csak nézőpont kérdése, hogy ki melyik náció zászlóját véli felfedezni benne: magyar, avagy olasz. A sok karkötő mellett pedig kitűnik egy a többi közül: a 2020-as EB után a magyar válogatott stábja lepte meg Rossit egy ezüst karkötővel, melybe a „Ria, Ria, Hungaria” feliratot gravírozták.

2.     Olaszország messze földön híres gasztronómiájáról, de nem csak a pizzák vagy az ízletes tésztakülönlegességek miatt: világszerte rajongunk az igazi olasz kávéért. Ezzel Rossi sincs másként: vérbeli olaszként ő is az itáliai kávékultúra nagy rajongója, és napi 5-6 csészével is fogyaszt a „fekete nedűből”. Reggel cappuccinoval indít, utána pedig szigorúan csak espressot iszik, ízesítés nélkül. És hogy issza a cappuccinot? Mostantól bárki kipróbálhatja, hiszen április elsejétől a MOL Fresh Corner hálózatában elérhető a mester receptje alapján készült kávé: egy gazdag, krémes cappuccino, pralinésziruppal és ajándék Lindt Nuxor étcsokoládéval. A szezonális ajánlat különlegessége, hogy minden Rossi elképzelése alapján készült: a kávéfajta, a szirup és még a csokoládé is az olasz szakember saját választása.

3.     Aki járt már a válogatott meccsein, és esetleg jóval a mérkőzés kezdete előtt érkezett, feltűnhetett neki egy érdekesség, mégpedig a pályabejárás kapcsán: igen, Rossit sosem láthatjuk a meccs előtt a pályán, így volt ez a március 27-i EB selejtező mérkőzésen is. Ez egy olyan különleges szokás nála, amit már-már babonának hívhatnánk – talán ez is lehet a kapitány egyik titka a sikerhez vezető úton – de amíg olyan gyönyörű eredményeket hoz, mint a bolgárok elleni háromgólos győzelem, bármit elnéznénk neki.

4.    A Mester igen édesszájú, egyik kedvenc csokija az ismert svájci bonboncsokoládé piros változata, ám ritkán fogyaszt cukros ételeket. Sokkal nagyobb rajongója viszont a magyar konyhának, a töltött káposztáért pedig egyenesen odavan. A híres magyar gyomorkeserűt pedig annyira megszerette, hogy ha választania kell, az olasz helyett is ezt issza.

Háttér – Rossi kedvence kávé:

A MOL-csoport hálózatába tartozó Fresh Corner egy finom ételeket és kiváló kávét kínáló gasztronómiai koncepció, amely 2015-ös indulása óta folyamatosan fejlődik: immár 271 Fresh Corner található országszerte, ez 269 töltőállomást és két külön kávézót jelent, a régióban pedig közel 1200 Fresh Corner található a MOL-csoport országaiban, így a vállalat üzemelteti az egyik legnagyobb kávézóláncot Európában.

A régió számos piacán a MOL-csoport vezetett be elsőként ilyen széles gasztronómiai kínálatot a töltőállomásain, beleértve a magas minőségű kávét, a friss és ropogós hot-dog-ot, a frissen készített szendvicseket és melegszendvicseket, illetve egyéb friss pékárukat. A Fresh Corner lánc kínálatának alapja kezdettől fogva a legmagasabb minőségű hot-dog és kávé volt. A kávé volt az apropója a március 29-én Marco Rossival, a Fresh Corner márkanagykövetével tartott közös sajtótájékoztatónak is a MOL Campus Cafeban. A mester kedvenc kávéja egy új szezonális ajánlat, amelynek nemcsak tovább színesíti a Fresh Corner kínálatát, hanem a kávékultúrát is népszerűsíti a fogyasztók körében.

Kapcsolódó cikkeink