Harmadszor is megkapta a „Megbízható Munkaadó” díjat az ALDI
Újabb elismerést kapott egy szakmai szervezettől az ALDI Magyarország humánerőforrás tevékenysége. 2017 óta immár harmadik alkalommal kapta meg az áruházlánc a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) elismerését, a „Megbízható Munkaadó 2021/2022“ kitüntető címet.
Ezt a díjat a DUIHK olyan vállalatoknak ítéli oda, amelyek folyamatosan és jelentős mértékben, a munkavállalót a középpontba állítva fejlesztik a munka- és szociális körülményeket. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által négy éve indított kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, amelyek számára a független szervezet által odaítélt cím birtokában könnyebbé válhat a dolgozók megtartása, továbbá az álláskereső új munkavállalók elérése.
Az idei elismerő címeket ismét a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID-járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Az ALDI számára munkavállalói kiemelt értéket képviselnek, hiszen ők biztosítják a termékeket, szolgáltatásokat, az áruházak és a logisztika működését, illetve a vásárlók magas szintű kiszolgálását. Nem lehet elégszer megköszönni nekik azokat az erőfeszítéseket, amelyekkel a pandémia alatt is biztosították a lakosság ellátását alapvető élelmiszerekből. Vállalatunk számos lépéssel gondoskodott munkatársairól, többek közt plexifalat szereltünk az áruházaink kasszáihoz, több hónapra elegendő vitaminkészletet biztosítottunk számukra, és természetesen továbbra is alapvető célkitűzésünk a bérek reálértékének megőrzése. A pandémia egyúttal az online HR-megoldások alkalmazását is felgyorsította és ebben is tovább fejlődünk. Büszkeséggel tölt el ez a díj, hiszen azt mutatja, hogy az ALDI humánpolitikai aktivitásainak sikerét nem csupán a hozzánk jelentkezők nagy száma, munkatársaink vállalatunk iránti magas elkötelezettsége mutatja, hanem egy független szervezet egymás után immár harmadszor is példaértékűnek tartotta”
– mondja Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Új lehetőségek a biztosítási közvetítői piacon: történelmi változások a Széchenyi Kártya Programban
A Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetsége (MBTSZ), valamint…
Tovább olvasom >A Gorenje támogatóként csatlakozik a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnoksághoz
A vállalat az UEFA EURO 2024™ sikeres együttműködést követően újabb…
Tovább olvasom >