Ám ezúttal nem a kávéén, hanem a sörén: a Beer Ripples segítségével már a sörön is lehet „üzenni” – más kérdés, hogy az első kettő hatása miatt esetleg mást íratunk a harmadikra, mintha a kávéból innánk ugyanennyit! Az eszköz malátaalapú „tintával” működik, és nem olcsó: bérleti díja 3000 dollár egy évre. De ne felejtsük, nemcsak egyfajta játékról van szó – reklámcélokra is használható: „logózni” lehet vele az italt a sör vagy a hely nevével, esetleg valami specialitást kínálni a választékból, és ez utóbbi máris azt jelenti, hogy a gép költségeinek egy-egy részét még a beszállítók is kifizethetik. És ha mást nem, rá lehet írni a habra, például, hogy ezt a sört a pult mellett ülő fickó küldi! //
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >