Az augusztus a hazai termékek hónapja volt
Kilenc hazai gyártó részvételével a Magyar Termék Nonprofit Kft. idén augusztusban is megrendezte a hazai termékek hónapját.
Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe, ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek.Az akcióban a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt.
Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó – Abonett; Ceres; Naszálytej; Mészáros Borászat; Haladás Mg. Zrt.; Fino-Food; Gyulahús; Sofidel; Siena – hazai termékei kerülnek fókuszba. Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét és különböző online aktivitások is támogatták a promóciót.
Benedek Eszter értékelése szerint az elmúlt években folyamatosan erősödött a hazai gyártók és a kereskedelmi társaságok együttműködése. Az ALDI, az Auchan, a CBA, a COOP régiók, a METRO, a Penny, a REÁL, a SPAR, a Tesco, a WOLT üzletláncok és webshopok a mostani kampányban is szerepet vállalnak: augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. //
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >